Εξήντα τέσσερις εταιρείες από τους δημιουργικούς κλάδους του fashion και της διακόσμησης, συμμετείχαν στην εθνική συμμετοχή που διοργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) για τις εκθέσεις WHO’S NEXT-BIJORHCA και MAISON ET OBJET, οι οποίες έγιναν στο Παρίσι.

Η χώρα μας άφησε θετικές εντυπώσεις από την παρουσίας της στα δύο μεγαλύτερα εμπορικά γεγονότα της Γαλλίας δημιουργώντας πολλές προσδοκίες για το μέλλον, καθώς το ενδιαφέρον εκθετών και επισκεπτών για τα ελληνικά προϊόντα ήταν έντονο.

Πιο συγκεκριμένα, στη φετινή WHO’S NEXT-BIJORHCA, η οποία πραγματοποιήθηκε από 2 έως 4 Σεπτεμβρίου στο εκθεσιακό κέντρο Porte de Versailles, η ελληνική συμμετοχή απαρτίστηκε από 45 Έλληνες εκθέτες. Η WHO’S NEXT είναι εκ των κορυφαίων διεθνών εμπορικών εκθέσεων μόδας για τα γυναικεία ενδύματα στην Ευρώπη και η BIJORHCA εξειδικεύεται στην προβολή εταιρειών παραγωγής και εμπορίας κοσμημάτων, ρολογιών καθώς και των υλικών κατασκευής τους. Αξιοσημείωτο γεγονός αποτελεί η 4η θέση που κατείχε η Ελλάδα μεταξύ των εκθετών που συμμετείχαν από τον κλάδο του κοσμήματος. Η έκθεση φιλοξένησε συνολικά 1.300 εκθέτες και δέχθηκε επισκέπτες από 126 χώρες.

Εξίσου επιτυχημένη η ελληνική παρουσία με 19 εκθέτες και στην MAISON ET OBJET, η οποία πραγματοποιήθηκε από 7 ως 11 Σεπτεμβρίου, στο εκθεσιακό κέντρο Paris Nord Villepinte, την ίδια περίοδο με την διεξαγωγή της 12ης Εβδομάδας Σχεδίου Μόδας στο Παρίσι(PARIS DESIGN WEEK/07-16.09.2023), γεγονός που αυξάνει τη δυναμική της έκθεσης, τόσο σε επίπεδο επισκεπτών όσο και σε επίπεδο εκθετών.

Η εν λόγω διοργάνωση αποτελεί το βασικό σημείο συνάντησης στο Παρίσι αλλά και σε όλη την Ευρώπη για τη διεξαγωγή B2B συναντήσεων μεταξύ όλων των επιχειρηματιών που σχετίζονται με τη διακόσμηση και τις νέες τάσεις. Σχεδόν 60.000 άτομα από 145 χώρες βρέθηκαν στην έκθεση και οι εκθέτες ανήλθαν συνολικά στους 2.539.

Τις εκθέσεις επισκέφθηκαν στελέχη της ελληνικής Πρεσβείας στο Παρίσι. Συγκεκριμένα, ο Πρέσβης της Ελλάδος στο Παρίσι, κύριος Δημήτρης Ζεβελάκης (συνοδευόμενος από τον κύριο Μάριο Μαθιουδάκη, Σύμβουλο ΟΕΥ Β’), τίμησε με την παρουσία του την MAISON ET OBJET, ξεναγήθηκε στα εθνικά περίπτερα και δήλωσε τα εξής: «Κατά την επίσκεψή μου στη διεθνή έκθεση αντικειμένων και υπηρεσιών για κατοικίες και εσωτερικούς χώρους “MAISON ET OBJET PARIS 2023”, είχα την ευκαιρία να συνομιλήσω με εκπροσώπους των 19 συμμετεχουσών ελληνικών επιχειρήσεων, διαπιστώνοντας το υψηλό επίπεδο των προϊόντων αυτών, καθώς και το έντονο ενδιαφέρον τους να δραστηριοποιηθούν στην απαιτητική, γαλλική αγορά. Ο σταθερά ανοδικός αριθμός των Ελλήνων εκθετών, σε σχέση με τις προηγούμενες διοργανώσεις αυτής της έκθεσης, καταδεικνύει τη δυναμική που έχει αναπτυχθεί, δημιουργώντας ευοίωνες προοπτικές. Η Enterprise Greece και τα στελέχη της, που είναι επιφορτισμένα με τον τομέα των εκθέσεων, συνέβαλαν αποφασιστικά στην επιτυχία της ελληνικής συμμετοχής, επιδεικνύοντας άψογο επαγγελματισμό. Είναι σημαντικό να διατηρηθεί και να αυξηθεί η ελπιδοφόρα ελληνική παρουσία στις προσεχείς συναφείς εκθέσεις, δεδομένου ότι η συνεπής συμμετοχή αποτελεί προϋπόθεση εταιρικής αξιοπιστίας και μακροπρόθεσμων επιχειρηματικών συνεργασιών. Η σημερινή συγκυρία, που χαρακτηρίζεται από τις εξαιρετικές διμερείς σχέσεις Ελλάδος-Γαλλίας, καθίσταται ελκυστικότερη, ενόψει της επικείμενης τέλεσης των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων στο Παρίσι κατά το διάστημα Ιουλίου-Σεπτεμβρίου 2024. Η Πρεσβεία της Ελλάδος στη Γαλλία και ειδικότερα το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων παραμένουν στη διάθεση των εξωστρεφών ελληνικών επιχειρήσεων, παρέχοντας κάθε δυνατή στήριξη».

Από την πλευρά της, η Εντεταλμένη Σύμβουλος και Εκτελεστικό Μέλος Δ.Σ. της Enterprise Greece κα Μπέττυ Αλεξανδροπούλου, ανέφερε: «O κλάδος των καταναλωτικών προϊόντων, συμπεριλαμβανομένου αυτών της μόδας, αποτελεί έναν από τους πιο αναπτυσσόμενους  πυλώνες της Ελληνικής οικονομίας και χαρακτηρίζεται επίσης ως ένας από τους πλέον ανταγωνιστικούς και εξωστρεφείς κλάδους, έχοντας επιδείξει αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Τα τελευταία χρόνια εξελίσσεται συνεχώς, προσφέροντας κορυφαία ποιότητα και καινοτομία. Οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο,  εκδηλώνουν ολοένα και μεγαλύτερο ενδιαφέρον να συμμετάσχουν σε διεθνείς διοργανώσεις και δράσεις προβολής και προώθησης. Αξιοσημείωτο παράδειγμα αποτελούν οι εκθέσεις μόδας WHO’S NEXT-BIJORHCA, όπου η ελληνική συμμετοχή παρουσίασε αύξηση 48% σε σχέση με τις αντίστοιχες εκθέσεις που έλαβαν χώρα τον Ιανουάριο του 2023. Η Enterprise Greece, αξιοποιώντας παραδοσιακά και καινοτόμα εργαλεία, παρέχει ένα πλήρες και συνεκτικό πακέτο υπηρεσιών, δράσεων και εργαλείων, για την ενδυνάμωση του κλάδου, την προώθηση και προβολή των ποιοτικών ελληνικών προϊόντων και την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητάς τους στις διεθνείς αγορές».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ