O διαδικτυακός κολοσσός λανσάρει νέα πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, η οποία θα ανταγωνίζεται ανάλογες υπηρεσίες της Amazon και του Ebay.

To «Facebook Shops» θα επιτρέπει στους πωλητές να δημιουργήσουν ψηφιακές βιτρίνες στο Facebook ή το Instagram, ανακοίνωσε η εταιρεία την Tρίτη, προσθέτοντας ότι θα συλλέγει πολύτιμα δεδομένα για το τι θέλουν οι καταναλωτές.

Ο CEO του Facebook, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, τόνισε σε διαδικτυακή παρουσίαση ότι ο στόχος της νέας πλατφόρμας είναι να δώσει ώθηση στις μικρές επιχειρήσεις, ειδικά αυτές που αντιμετωπίζουν προβλήματα από την πανδημία.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ