Γράφει η «ξενοδόχος»

Για τη συνένωση δυνάμεων στον ελληνικό τουρισμό, η οποία δεν θα ήταν εφικτή «αν δεν υπήρχε η τόλμη να συγκροτήσουμε μια συμμαχία του ιδιωτικού με τον δημόσιο τομέα» μίλησε χθές η Ιωάννα Δρέττα, διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης για την παρουσίαση της καμπάνιας, παρουσία και του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη.

Η εταιρεία που συνδέεται, ως γνωστόν, με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων έχει δεχθεί τον τελευταίο καιρό μεγάλη κριτική εντός κι εκτός Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού αναφορικά με τον ενισχυμένο ρόλο που έχει αναλάβει λόγω πανδημίας, με την τομεάρχη του ΣΥΡΙΖΑ μάλιστα κ. Κατερίνα Νοτοπούλου να έχει υποβάλει μάλιστα και αίτημα κατάθεσης εγγράφων γι’ αυτό το λόγο στη Βουλή.

«Χρειαζόταν η θέληση να ενώσουμε δυνάμεις», ανέφερε χθες η κ. Δρέττα.

  • «Της Marketing Greece με τον ΕΟΤ και το Υπουργείο Τουρισμού. Σε μια τόσο δύσκολη στιγμή για τον ελληνικό τουρισμό και την Ελλάδα, η συνένωση δυνάμεων ήταν ο μόνος δρόμος.
  • Και αυτόν το δρόμο τον άνοιξε ο πρωθυπουργός με τη βούληση και την πεποίθηση του ότι όλοι μαζί μπορούμε να τα καταφέρουμε καλύτερα. Τον ευχαριστoύμε πολύ.
  • H Marketing Greece, με πίστη στην αποστολή της και το λόγο για τον οποίο υπάρχει, αναλαμβάνει το κόστος της καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού για το 2020 και την παραχωρεί ελεύθερη πνευματικών δικαιωμάτων στην ελληνική κυβέρνηση, για την προώθηση της χώρας και του ελληνικού τουρισμού διεθνώς.».

Η καμπάνια σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από μια ομάδα σπουδαίων συνεργατών.

  • Τον Steve Vranakis, CCO της Ελληνικής Κυβέρνησης,
  • τον Θανάση Παπαθανασίου της Frank and Fame,
  • τον Θωμά Βαρβιτσιώτη,
  • τον Ηλία Τσαουσάκη,
  • τα στελέχη του έμπειρου και πολύτιμου ΕΟΤ,
  • το Υπουργείο Τουρισμού

Το σποτ αφορά τη διεθνή καμπάνια που θα ξεκινήσει άμεσα, και ο στρατηγικός σχεδιασμός και η δομή του μηνύματος,  δίνει τη δυνατότητα στους συντελεστές, με βάση τις συνθήκες που θα επικρατούν τις επόμενες εβδομάδες, να υλοποιήσουμε άμεσα την εξέλιξη του. Παράλληλα, ετοιμάζεται και ξεχωριστό σποτ για την ενδυνάμωση του εσωτερικού τουρισμού.

O Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης δήλωσε:

  • “Εύχομαι η τουριστικη΄σεζόν να πάει όσο καλύτερα γίνεται σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία. Από την πρώτη στιγμή αποφύγαμε να κάνουμε οικονομικές προβλέψεις για το ύψος των επιπτώσεων στην οικονομία. Τ
  • α στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ ήταν σχετικά- το τονίζω- σχετικά ενθαρρυντικά και έδειξαν ότι η ελληνική οικονομία συνάντησε την κρίση του κορωνοϊού με μεγάλη ορμή, το δεύτερο τρίμηνο θα είναι πάρα πολύ δύσκολο κι ελπίζουμε από το τρίτο τρίμηνο τα πράγματα να πάνε καλύτερα
  • Για τον τουρισμό, ο αριθμός φέτος των τουριστών θα είναι σημαντικά μειωμένος σε σχέση με τα 33 εκατ. του 2019.
  • Η καμπάνια που ξεκινά δεν επενδύει μόνο στο 2020, αλλά και τις επόμενες χρονιές, ώστε να ετοιμάσουμε την μεγάλη αντεπίθεση του ελληνικού τουρισμού από το 2021 και μετά. 
  • Η καμπάνια συνδυάζει τη λογική με το συναίσθημα και σεβόμαστε την ανάγκη να είμαστε λιτοί και δωρικοί».

Ο κ. Μητσοτάκης απευθύνθηκε ειδικά στους εργαζόμενους του κλάδου:

  • «Εχουμε κάνει ότι μπορούμε για να υποστηρίξουμε την εργασία στον κλάδο και θα πρέπει οι επαγγελματίες του τουρισμού να εκμεταλλευθούν τα εργαλεία που έχουμε δώσει ώστε να διαφυλαχθούν όσο το δυνατόν περισσότερες θέσεις εργασίας. Είμαστε διατεθειμένοι να προσθέσουμε κι άλλα όπλα στη φαρέτρα μας κι εδώ είμαστε να αναπροσαρμόσουμε την στρατηγική μας».

Το πρόγραμμα του Ταμείου Εγγυοδοσίας έχει ήδη δεχθεί πολλά αιτήματα, όπως είπε ο κ. Μητσοτάκης και “θα κάνουμε επιπλέον ό,τι περνάει από το χέρι μας για να στηρίξουμε και τον εσωτερικό τουρισμό”.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ