Με ζωντανή (!) τηλεοπτική κάλυψη από τον Δημοτικό Σταθμό της Θεσσαλονίκης ΤV 100 καλύφθηκε η χθεσινή παρθενική συνέντευξη Τύπου του ΟΛΘ κατά την οποία οι νέοι ιδιοκτήτες του Οργανισμού επιφύλαξαν ορισμένες  εκπλήξεις, οι οποίες απ΄ ότι φαίνεται θα έχουν την…ουρά τους.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο και CEO, της κοινοπραξίας που απέκτησε το 67% του Λιμένος Θεσσαλονίκης, Σωτήρη Θεοφάνη, η SEGT βρήκε τον εξοπλισμό σε χειρότερη κατάσταση απ΄ ότι περίμεναν, πως η εικόνα είναι διαφορετική και πρέπει να επισημανθεί στο ΤΑΙΠΕΔ, ότι πρέπει να γίνουν άμεσα επενδύσεις για βελτίωση του τεχνολογικού εξοπλισμού- ύψους 27 εκατ.- κεφάλαια που δεν είχαν προγραμματισθεί να διατεθούν. Επίσης προβληματισμός επικρατεί, πάντα σύμφωνα με τα όσα υποστήριξαν οι άνθρωποι της κοινοπραξίας, και για τα πραγματικά οικονομικά στοιχεία που θα προκύψουν από τον έλεγχο των ορκωτών λογιστών (στα τέλη Απριλίου). Παράλληλα θα πρέπει να βελτιωθεί το σιδηροδρομικό δίκτυο, με μία διάταξη της τελευταίας στιγμής που πέρασε να κάνει λόγο  πως εάν δεν γίνουν τα προβλεπόμενα έργα από το κράτος τότε θα δίνεται ενός έτους παράταση στον ΟΛΘ (δλδ στη SEGT) για να κάνει τις συμβατικές υποχρεώσεις του.

Αυτά μαθαίνουν στην Πρεσβεία, αυτά άκουσε και ο Τζέφρυ Πάιατ, ο οποίος επισκέπτεται το Άγιο Ορος και τρελαίνονται.

Χαρακτηριστική ήταν η απάντηση του κ. Θεοφάνη όταν ρωτήθηκε από τους δημοσιογράφους για την αρνητική στάση του Αμερικανού πρέσβη κ. Πάιατ:

  • «Δεν είναι δουλειά μου να σχολιάζω δηλώσεις διπλωματών στη χώρα μου, όπως δεν είναι δουλειά των διπλωματών να σχολιάζουν επιχειρηματικές και επενδυτικές δραστηριότητες στις οποίες δεν εμπλέκονται επιχειρήσεις της χώρας τους» είπε με νόημα.

Όσον αφορά στις πρώτες, με το καλή μέρα, ενστάσεις της κοινοπραξίας, τα συμπεράσματα δικά σας.

Η νέα διοίκηση του ΟΛΘ κάλεσε, το ελληνικό Κράτος να τηρήσει τις συμβατικές του δεσμεύσεις για την οδική και σιδηροδρομική σύνδεση του λιμένα αλλά και τη «στοιχειώδη υποχρέωσή του» για ελεγκτικούς μηχανισμούς σε 24ωρη βάση.

Η στρατηγική της ΟΛΘ ΑΕ, όπως τόνισε ο κ. Θεοφάνης, περιλαμβάνει τους ακόλουθους άξονες:

  • Αποκατάσταση της εύρυθμης λειτουργίας του λιμανιού,
  • Προμήθεια υπερσύγχρονου εξοπλισμού χειρισμού φορτίων,
  • Αναδιοργάνωση της ΟΛΘ ΑΕ
  • Ανάπτυξη πελατοκεντρικής κουλτούρας,
  • Άμεση έναρξη των υποχρεωτικών επενδύσεων με αιχμή του δόρατος την επέκταση του 6ου προβλήτα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ