Δίκτυο 17 καταστημάτων διαθέτει πλέον η Optima Bank, η οποία άρχισε την λειτουργία της τον Οκτώβριο του 2019, αποτελώντας την πρώτη νέα τράπεζα στην χώρα μας που ξεκίνησε τη δραστηριότητα της μετά την ριζική αναδιάταξη του εγχώριου τραπεζικού συστήματος, ως απόρροια της οικονομικής κρίσης.

Η πρώτη φάση επέκτασης του δικτύου της Optima Bank προχωρά με ταχείς ρυθμούς. Στόχος της τράπεζας, όπως αναφέρει στο ΑΠΕ/ΜΠΕ ο πρόεδρος της Optima Bank Γιώργος Τανισκίδης, είναι ένα σύγχρονο δίκτυο που θα ανταποκρίνεται στις σημερινές, πραγματικές ανάγκες της αγοράς και της κοινωνίας. “Το μοντέλο “κάθε γωνιά και τράπεζα” είναι ξεπερασμένο, μη βιώσιμο. Εμείς έχουμε περάσει από το παλιό “bricks and mortar” (σ.σ. μοντέλο ανάπτυξης αποκλειστικά μέσω καταστημάτων) στο “clicks and mortar”, δηλαδή σε έναν συνδυασμό καταστημάτων και καινοτόμων εργαλείων που αξιοποιούν τις τεράστιες δυνατότητες της ψηφιακής εποχής. Πιστεύουμε σε ένα “Phigital” μέλλον, (σ.σ. μεταξύ φυσικού και ψηφιακού) οπού ο φυσικός κόσμος και οι νέες τεχνολογίες θα βρίσκονται ακόμη πιο κοντά μεταξύ τους”.

“Από το 2014 είχαμε διακρίνει την ευκαιρία. Ωστόσο, οι διαχειριστές της Λαϊκής Τράπεζας Κύπρου δεν προχωρούσαν στην πώληση. Αυτό μας έδωσε τη δυνατότητα να σχεδιάσουμε τη νέα τράπεζα με απόλυτη ακρίβεια, ώστε να μην κάνουμε λάθη. Σήμερα κινούμαστε με εντυπωσιακή ταχύτητα, χωρίς να χρειάζεται να μαθαίνουμε από τα λάθη μας. Φιλοδοξούμε να μαθαίνουμε από τα λάθη των άλλων”, αναφέρει ο κ.Τανισκίδης.

Η στόχευσή της Optima Bank είναι η λιανική τραπεζική, ωστόσο, αναφέρει ο κ. Τανισκίδης “σήμερα καλούμαστε να στηρίξουμε την επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία τα τελευταία χρόνια έχει υποστεί τεράστιο πλήγμα. Θα το κάνουμε στην πράξη. Οι επιχειρήσεις που κατάφεραν να επιβιώσουν ή ακόμη και να ανθίσουν την τελευταία δεκαετία αξίζουν κάθε δυνατή βοήθεια από την πλευρά των τραπεζών”.

Αναφερόμενος στα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Optima ο Γιώργος Τανισκίδης, διοικητικό τραπεζικό στέλεχος με μεγάλη εμπειρία στο εγχώριο τραπεζικό σύστημα από τις επιτελικές θέσεις που έχει περάσει, αναφέρεται στη διαφορετική, καλύτερη εμπειρία που παρέχει η τράπεζα. “Η Optima bank μετασχηματίστηκε με αυτόν τον στόχο. Να αλλάξει τα δεδομένα και να κάνει την τραπεζική συναλλαγή μια ευχάριστη εμπειρία. Για να το πετύχουμε είδαμε τα πάντα από την αρχή. Κυρίως όμως είδαμε την τράπεζα μέσα από τα μάτια του πελάτη. Αυτό που ζητά σήμερα από μια τράπεζα είναι να μην ταλαιπωρείται, να μην χάνει τον χρόνο του και κυρίως να βρίσκει λύσεις στα μέτρα του. Αυτό ακριβώς κάναμε, με καταστήματα που είναι μοντέρνα, άνετα και φιλόξενα, με προϊόντα και υπηρεσίες που προσαρμόζονται στις ανάγκες του πελάτη και δεν ζητούν από τον πελάτη να προσαρμοστεί στα προϊόντα. Το σημαντικότερο όμως συγκριτικό πλεονέκτημα και τεράστιο κεφάλαιο της Optima bank βρίσκεται στους ανθρώπους μας. Σε όλους αυτούς που συμμετέχουν στην δημιουργία ενός νέου τραπεζικού ιδρύματος, μπολιάζοντας αυτή την προσπάθεια με τον επαγγελματισμό, την υπευθυνότητα, το πάθος και την αισιοδοξία τους. Ξέρετε, όλα αυτά τα στοιχεία αντανακλώνται στην εξυπηρέτηση. Γιατί ένας ικανοποιημένος και ευχαριστημένος υπάλληλος, δεν μπορεί παρά να κάνει και τον πελάτη ικανοποιημένο και ευχαριστημένο”.

Εξαιρετικά καλά τα αποτελέσματα

Αναφορικά με τα μέχρι σήμερα αποτελέσματα της Optima Bank τονίζει ότι είναι εξαιρετικά καλά. “Η πανδημία μπορώ να πω πως επιτάχυνε την πορεία μας. Μας έδωσε χρόνο να προετοιμαστούμε καλύτερα, να δοκιμάσουμε συστήματα και διαδικασίες και να διορθώσουμε πιθανά λάθη του αρχικού σχεδιασμού. Μην ξεχνάτε πως Optima σημαίνει καλύτερη εμπειρία, σημαίνει όμως και να κοιτάς το μέλλον με αισιοδοξία. Αυτή η αισιοδοξία βρίσκεται στη βάση της εταιρικής μας κουλτούρας”

Όπως αναφέρει ο κ. Τανισκίδης η συμβολή της τράπεζας στην ενίσχυση της πραγματικής οικονομίας είναι δεδομένη και ουσιαστική. “Η Optima bank δεν έχει να κάνει την παραμικρή αναχρηματοδότηση κόκκινων ή ρυθμισμένων δανείων. Αυτό μας δίνει την ελευθερία και τη δυνατότητα να χρηματοδοτήσουμε οποιονδήποτε κλάδο ή τομέα μπορεί να σταθεί με αξιώσεις στο μέλλον. Για εμάς σημαντικό κριτήριο σε αυτή την προσπάθεια αποτελεί, πάντα και ο φορέας που βρίσκεται πίσω από την εταιρική επωνυμία, ο άνθρωπος που είναι έτοιμος να αναλάβει το επιχειρηματικό ρίσκο, ο άνθρωπος που θέλει να δημιουργήσει”

Η λειτουργία της τράπεζας αφορά ένα συγκεκριμένο αριθμό και προφίλ συναλλασσομένων ή απευθύνεται ευρύτερα στην κοινωνία; Από τη φύση της η τράπεζα δεν μπορεί να κάνει διακρίσεις. Έχουμε αναπτύξει και συνεχίζουμε να αναπτύσσουμε μια ευρεία γκάμα προϊόντων που αφορούν και ενδιαφέρουν διαφορετικού προφίλ συναλλασσόμενους. Είμαστε μια τράπεζα που φιλοδοξεί να πρωταγωνιστεί σε κάθε τομέα της χρηματοπιστωτικής δραστηριότητας, ακολουθώντας πιστά ένα ξεκάθαρο σχέδιο: Χτίζουμε πάνω σε γερές βάσεις και προχωράμε διαρκώς μπροστά. Και πράγματι, δεν φιλοδοξούμε να προσφέρουμε τα πάντα στους πάντες”.

Ο κ. Τανισκίδης, μιλώντας γενικότερα για την πορεία της οικονομίας δηλώνει αισιόδοξος. “Η διαχείριση της πανδημίας ήταν υποδειγματική και σε αυτό συνέβαλαν όλοι: Πολιτεία, Κοινωνία και ιδιωτικός τομέας. Με την ίδια αισιοδοξία αντιμετωπίζουμε και την επόμενη μέρα. Πιστεύω πως η οικονομία θα ανακάμψει γοργά. Είμαστε εδώ για να συμμετάσχουμε στη νέα εποχή”.

Ο κ. Τανισκίδης κάνει και μια ειδική μνεία. “Καθ’ όλη την περίοδο της πανδημίας ακούσαμε επαίνους για το υγειονομικό προσωπικό, τους ανθρώπους των σουπερ μάρκετ κλπ Θέλω να προσθέσω σε αυτούς τους επαίνους και όλους τους ανθρώπους που στα τραπεζικά καταστήματα καθημερινά, παρά τον ενδεχόμενο κίνδυνο ήταν εκεί και εξυπηρετούσαν τους συμπολίτες μας και κυρίως ανθρώπους που ανήκαν σε ευπαθείς ομάδες. Τους αξίζει ένα μεγάλο ΕΥΓΕ”.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ