Γράφει η «ξενοδόχος»

Ασκήσεις επί χάρτου προκειμένου να προβλέψουν- κατά το δυνατόν- τη ζήτηση της επόμενης σεζόν πραγματοποιούν οι αεροπορικές με την Aegean, τον μεγαλύτερο εγχώριο αερομεταφορέα, να ανακοινώνει προσεχώς το πλάνο για το 2021 και κυρίως τους βασικούς άξονες, δεδομένου ότι η αδυναμία προβλεψιμότητας λόγω της πανδημίας συνεχίζει.

Αντίστοιχα και η Sky Express, η οποία προχώρησε μέσα στον Οκτώβριο στην ανακοινώσεις για τη συμφωνία με τα νέα αεροπλάνα (4+2) από την Airbus και θέλει να μπεί τόσο σε δρομολόγια εσωτερικού όσο και σε δρομολόγια εξωτερικού.

  • Για την επόμενη σεζόν λοιπόν, υπολογίζεται ότι συνολικά οι αεροπορικές θα λειτουργήσουν με το 60% του προγράμματος του 2019, από την στιγμή που όπως αναφέρουν οι προβλέψεις, ακόμη κι αν επιτευχθεί ο έλεγχος της πανδημίας η ανάκαμψη στον κλάδο θα είναι πιο αργή, αφού πιο αργή θα είναι και η επανεκκίνηση σε βασικές κατηγορίες της αγοράς όπως για παράδειγμα τα επαγγελματικά ταξίδια.

Για μία τουριστική χώρα όπως η Ελλάδα και για τον μεγαλύτερο εγχώριο αερομεταφορέα, τον όμιλο της Aegean- Olympic Air, η προσαρμογή σε σχέση με τους νέους όρους που θέτει η πανδημία για την σεζόν του 2021 έχει να κάνει με τις βάσεις της Περιφέρειας και τις απευθείας πτήσεις με το εξωτερικό:

  • Ετσι, πέραν των απευθείας συνδέσεων από τα δύο μεγαλύτερα αεροδρόμια της χώρας, την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη με τους προορισμούς του εξωτερικού, η Aegean θα προχωρήσει στο σχεδιασμό περισσότερων απευθείας δρομολογίων από περιφερειακές της βάσεις (π.χ. στην Κρήτη, τη Ρόδο κ.τ.λ.) με βασικούς προορισμούς εκτός Ελλάδος, απαντώντας σε μία ανάγκη των επιβατών εν μέσω πανδημίας για λιγότερες στάσεις σε ενδιάμεσους κόμβους μέχρι να φτάσουν στον τελικό τους προορισμό, λιγότερο χρόνο στα αεροδρόμια κ.τ.λ..

Σημειωτέον ότι τώρα με το νέο lockdown (κι έχοντας και τη …συσσωρευμένη εμπειρία της προηγούμενης φοράς) ο όμιλος διατηρεί το σύνολο του δικτύου εσωτερικού και εξωτερικού που διαθέτει, αν και με λιγότερες, όπως είναι εύλογο, συχνότητες, προκειμένου να συνεχίσει, κατά το δυνατόν, να υποστηρίζει τη διασυνδεσιμότητα της χώρας, της Περιφέρειας και των νησιών.

  • Από πλευράς του έτερου εγχώριου παίκτη, της Sky Expressμε σημαντικό μερίδιο στο δίκτυο εσωτερικού, τα νέα αεροσκάφη- έξι στον αριθμό– που θα προστεθούν σταδιακά στο πλαίσιο της σχετικής συμφωνίας με την Airbus, θα ενταχθούν τόσο στο δίκτυο εσωτερικού αλλά και στο δίκτυο εξωτερικού όπου θέλει να εντείνει τις προσπάθειές της η εταιρεία του ομίλου Γρύλου.

Το ζήτημα βέβαια είναι πότε μπορεί να γίνει αυτό ώστε να προσφέρει και τις κατάλληλες αποδόσεις, από την στιγμή που η ζήτηση και για την επόμενη χρονιά αναμένεται να είναι περιορισμένη.

Στο δίκτυο εσωτερικού πάντως, τα πρώτα δρομολόγια που θα προστεθούν, εφόσον θα το επιτρέψουν οι συνθήκες θα είναι στο δίκτυο εσωτερικού, όπου έχει ‘’επενδύσει’’ εξ’ αρχής η εταιρεία, και συγκεκριμένα για το άκρως ανταγωνιστικό (προ πανδημίας βέβαια) δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη από τα μέσα Δεκεμβρίου και το Αθήνα – Ρόδος.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ