Το επόμενο βήμα για το άνοιγμα του λιανεμπορίου βρίσκεται ήδη στο σχεδιασμό του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων και ακούει στο όνομα …click inside!
Ουσιαστικά, το μέτρο του click inside θα δίνει τη δυνατότητα στον υποψήφιο πελάτη  να κλείνει ραντεβού και να εισέρχεται στο κατάστημα με κανόνες και περιορισμούς.
«Η πανδημία είναι εδώ, και έτοιμη να χτυπήσει σκληρά όποιον την υποτιμήσει», τόνισε, μιλώντας στον ΣΚΑΪ 100,3, επισημαίνοντας ότι το πρόβλημα είναι ο συνωστισμός, και αυτό θέλει να αποφύγει η κυβέρνηση με την παράδοση εκτός (click away) ένα μέτρο, το οποίο είναι καινούργιο «και ήρθε για να μείνει», σημείωσε ο υπουργός Ανάπτυξης κ. Άδωνις Γεωργιάδης.
Παράλληλα, ο κ. Γεωργιάδης είπε ότι το υπουργείο Ανάπτυξης έχει σχέδιο το οποίο επεξεργάζεται και σύμφωνα με αυτό, με τα στοιχεία της πανδημίας και με τη σύμφωνη γνώμη της επιτροπής, θα παρουσιάσει την πρότασή του. Αν όλα πάνε βάσει σχεδίου, «θα προχωρήσουμε σε μερική λειτουργία του λιανικού εμπορίου».
Απαντώντας αναφορικά με το πώς κινήθηκαν οικονομικά τα μαγαζιά με τη λειτουργία του click away, ο κ. Γεωργιάδης ανέφερε ότι ο τζίρος την περασμένη εβδομάδα έφτασε έως και το 40%. «Οι πολύ μεγάλες αλυσίδες δεν δούλεψαν. Παρά τις αρχικές εκτιμήσεις, τα μικρά μαγαζιά έκαναν καλύτερο τζίρο με τη μέθοδο click away», ανέφερε.

Σημειώνεται πως μοντέλο της λειτουργίας του «click inside» περιλαμβάνει αγορές με ραντεβού στον εσωτερικό χώρο των καταστημάτων. Δηλαδή, ο πελάτης θα κλείνει ραντεβού συγκεκριμένη ημέρα και ώρα, μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού καταστήματος.

Στόχος της κυβέρνησης είναι να αποφευχθούν ουρές απ’ έξω από τα καταστήματα αλλά και να λειτουργήσουν περισσότεροι κλάδοι, όπως αυτός της ένδυσης και της υπόδησης, αλλά και των επίπλων.

Τι λέει ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθήνας Γιάννης Χατζηθεοδοσίου

Από την μεριά του, ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθήνας Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, ζητά να ανοίξει το λιανεμπόριο αμέσως μετά την Πρωτοχρονιά, με ραντεβού που θα μπορεί να κλείνει ο καταναλωτής για να επισκεφθεί κάποιο κατάστημα.

Όπως υποστηρίζει, η μέθοδος του «click away» δε λειτούργησε για τις μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις, με αποτέλεσμα να χαθεί για αυτές ο χριστουγεννιάτικος τζίρος. «Από την πρώτη στιγμή που ανακοινώθηκε αυτό το “ημίμετρο”, το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών είχε καταθέσει πρόταση για άνοιγμα του λιανεμπορίου, μέσω προκαθορισμένων επισκέψεων των καταναλωτών στα καταστήματα. Έτσι και θα αποφεύγαμε φαινόμενα συνωστισμού και συγχρωτισμού, αλλά και θα λειτουργούσαν οι επιχειρήσεις», αναφέρει ο κ. Χατζηθεοδοσίου.

«Η προστασία της δημόσιας υγείας είναι η βασική προτεραιότητα όλων μας. Αμέσως μετά όμως έρχεται η προστασία της εργασίας. Ζητάμε το αυτονόητο και η κυβέρνηση οφείλει επιτέλους να ακούσει τις επιχειρήσεις, τους επαγγελματίες και τους εργαζόμενους που απασχολούνται στο λιανεμπόριο και να δώσει λύση», προσθέτει.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ