Για την δραστηριότητα της NCR στο χώρο των τραπεζών, το fintech οικοσύστημα και τις προοπτικές του digital banking μίλησε ο κ. Bryn Coulthard, Executive Director, Digital Banking, NCR από το «βήμα» του 8th Digital Banking 2021.
«H NCR βρίσκεται στον τραπεζικό τομέα. Στο παρελθόν είχε ξεκινήσει με την παραγωγή ταμειακών μηχανών και στη συνέχεια άρχισε να εισέρχεται σε διάφορους τομείς του τραπεζικού συστήματος. Υπάρχει προσπάθεια διασύνδεσης με το τομέα του fintech αλλά και με κείνο της φιλοξενίας.
Διαβλέψαμε από πολύ νωρίς την προοπτική του digital banking, ώστε να πάμε ένα βήμα παραπέρα την ψηφιακή εμπειρία. Αυτή τη στιγμή είμαστε μία από τις 5 πιο δημοφιλείς mobile εφαρμογές στην Αμερική», πρόσθεσε.
«Συνεργαζόμαστε με περισσότερες από 150 fintech, γιατί είναι αυτές οι οποίες διαβλέπουν τις ανάγκες των πελατών τους και με την σειρά τους βοηθούν κι εμάς να βλέπουμε αυτό που έρχεται. Έχουμε συγκεκριμένη ομάδα για το digital banking που εργάζεται για να το κάνει πιο ενδιαφέρον και αποτελεσματικό. Λειτουργούμε μέσω επενδύσεων και συμπράξεων.
Η ψηφιακή τραπεζική έχει έρθει για να μείνει. Δεν υπάρχει επιστροφή μετά την πανδημία. Έχουν αλλάξει οι προτιμήσεις των καταναλωτών. Ο αριθμός των φυσικών καταστημάτων θα μειωθεί περαιτέρω. Εμείς είμαστε εδώ για να διασφαλίσουμε μια ομαλή μετάβαση.
Θα υπάρξουν πολλές ευκαιρίες ώστε η ψηφιακή τραπεζική να γίνει πιο αποτελεσματική και κυρίως πιο προσωποποιημένη. Υπάρχει μεγάλη ευκαιρία περαιτέρω ανάπτυξης στον τομέα των προσωποποιημένων προϊόντων και υπηρεσιών για τα επόμενα χρόνια. Αυτό θα αποτελέσει στο μέλλον τον μεγαλύτερο όγκο συναλλαγών στον τραπεζικό τομέα.
Η NCR έχει μακρά ιστορία συνεργασίας με τράπεζες στην Ελλάδα, στις οποίες μπορούμε να προσφέρουμε όλες αυτές τις νέες προσωποποιημένες υπηρεσίες».