Η επιστροφή στην κυκλοφοριακή ομαλότητα βρίσκει την Cityzen, τη μεγαλύτερη εταιρεία σταθμών parking στην Ελλάδα, με νέες επιχειρηματικές συνεργασίες και διευρυμένο πλαίσιο καινοτόμων υπηρεσιών.

Για την εταιρεία, της οποίας το δίκτυο ξεπερνά τους 25 σταθμούς σε Αθήνα και σε επιλεγμένα σημεία σε όλη την Ελλάδα, η επίδραση του lockdown στην επισκεψιμότητα των χώρων της υπήρξε συγκρατημένη και ελεγχόμενη, με την όποια μείωση να καταγράφεται -ευλόγως-στους χώρους που εξυπηρετούν κατά βάση εργαζόμενους εταιρειών, ως απόρροια της τηλε-εργασίας.

Αντιθέτως, οι σταθμοί που εξυπηρετούν γενικό κοινό κατέγραψαν κατά το διάστημα αυτό ελαφριά αύξηση, καθώς η Covid-19 ενίσχυσε την προτίμηση της επιλογή χρήσης των ΙΧ, αντί των μέσων μαζικής μεταφοράς.

Παράλληλα, η περίοδος του lockdown και οι νέες συνήθειες που επέβαλε η πανδημία, έκαναν πιο επίκαιρες από ποτέ τις υπηρεσίες «έξυπνου parking» που εφαρμόζει η εταιρία για την εξυπηρέτηση των πελατών της και οι οποίες πρόσφατα διακρίθηκαν στα Mobility Awards 2021, με την εταιρεία να λαμβάνει το Gold βραβείο στην κατηγορία  «Innovation & Convenience», στην ενότητα Smart Parking.

Κεντρικό εργαλείο της νέας εμπειρίας parking αποτελεί το Cityzen Αpp, η μοναδική αυτού του είδους εφαρμογή στην Ελλάδα σήμερα. Μέσω αυτού, το σύνολο των διαδικασιών γίνεται πλέον ανέπαφα, ενώ η εμπειρία του κάθε οδηγού καθίσταται απολύτως προσωποποιημένη, με τις υπηρεσίες Cityzen να προσαρμόζονται στις εξειδικευμένες ανάγκες του.

  • Ενδεικτικά αυτών, η υπηρεσία «zenParking» που καταργεί τα μετρητά και τα μηχανήματα πληρωμής, μεταφέροντας όλη τη διαδικασία, μέσω του app, στο κινητό, η δυνατότητα παραλαβής των online παραγγελιών από το you.gr στους σταθμούς Cityzen, αλλά και η υπηρεσία «park & plug» για τους πρωτοπόρους της ηλεκτροκίνησης.

Σε επίπεδο επιχειρηματικών συνεργασιών, η Cityzen, αποκλειστική αντιπρόσωπος στην Ελλάδα του leader στην παγκόσμια αγορά συστημάτων στάθμευσης Designa, ανέλαβε τη διαχείριση του parking του Νοσοκομείου Ερρίκος Ντυνάν και συγκεκριμένα την εγκατάσταση και συντήρηση του high end εξοπλισμού στάθμευσης, το hosting στον κεντρικό server της Cityzen και την παροχή υπηρεσιών απομακρυσμένης εξυπηρέτησης μέσω του κέντρου ελέγχου της εταιρείας.

  • Η συνεργασία ξεκίνησε ταυτόχρονα με την απόφαση του ιδιωτικού θεραπευτηρίου για σύμπλευση και κάλυψη των αναγκών του ΕΣΥ εν μέσω πανδημίας, με στόχο την αξιοποίηση της εμπειρίας της Cityzen για τη βελτιστοποίηση των διαδικασιών και τη μείωση των επαφών, προς προστασία του νοσηλευτικού προσωπικού και των επισκεπτών.

Παράλληλα, το πρόσφατο διάστημα, η Cityzen διεύρυνε περαιτέρω τη συνεργασία της με την Fraport, που μέχρι σήμερα αφορούσε στους χώρους στάθμευσης του αεροδρομίου στα Χανιά, αναλαμβάνοντας τη λειτουργία και του parking στο αεροδρομίου της Κέρκυρας.

  • Το έργο της αναβάθμισης των χώρων του parking θα ολοκληρωθεί τον Ιούλιο και θα εξυπηρετεί επισκέπτες μικρής και μεγάλης διάρκειας.

Στόχος των υπηρεσιών Cityzen είναι η βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας, μέσω της χρήσης έξυπνων τεχνολογιών που διευκολύνουν στην εύρεση θέσης, αλλά και καθιστούν όλη τη διαδικασία εισόδου, πληρωμής και εξόδου, ανέπαφη.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ