H PayPal ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει στην εξαγορά της ιαπωνικής εταιρείας buy now, pay later Paidy έναντι 2,7 δισ. δολαρίων, κάνοντας ένα ακόμη βήμα για να διεκδικήσει την κορυφή στον κλάδο.

To deal έρχεται μετά τη συμφωνία της ανταγωνίστριας Square τον περασμένο μήνα για εξαγορά της αυστραλιανής Afterpay έναντι 29 δισ. δολαρίων, μια κίνηση που, σύμφωνα με τους ειδικούς, ήταν πιθανότατα η απααρχή μιας ενοποίησης στον κλάδο.

“Η εξαγορά θα επεκτείνει τις δυνατότητες, τη διανομή και την αξία της PayPal στην αγορά πληρωμών στην Ιαπωνία, την τρίτη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο, συμπληρώνοντας την υφιστάμενη διασυνοριακή επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου της εταιρείας στη χώρα”, ανέφερε η PayPal σε ανακοίνωσή της.

Η εξαγορά της Paidy θα βοηθήσει την PayPal να επεκταθεί σε μια χώρα όπου ο όγκος των ηλεκτρονικών αγορών έχει υπερτριπλασιαστεί τα τελευταία 10 χρόνια σε περίπου 200 δισεκατομμύρια δολάρια, αλλά περισσότερα από τα δύο τρίτα όλων των αγορών εξακολουθούν να πληρώνονται με μετρητά, ανέφερε η PayPal σε μια παρουσίαση για επενδυτές.

Η Paidy, με περισσότερους από 6 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες, προσφέρει υπηρεσίες πληρωμών που επιτρέπουν στους Ιάπωνες αγοραστές να κάνουν αγορές online και στη συνέχεια να τις πληρώνουν κάθε μήνα σε ένα κατάστημα ή μέσω τραπεζικού εμβάσματος.

“Ένα από τα αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά σχετικά με την αγορά BNPL της Ιαπωνίας σε σύγκριση με τις Ηνωμένες Πολιτείες ή την Ευρώπη είναι ότι οι περισσότεροι χρήστες εξοφλούν το ανεξόφλητο υπόλοιπό τους μέχρι το τέλος του μήνα με μία πληρωμή. Στην Ιαπωνία η συσσώρευση χρέους είναι περισσότερο αποδοκιμασμένη”, δήλωσε ο Eiji Taniguchi ανώτερος οικονομολόγος στο think tank Japan Research Institute Ltd.

Η PayPal συγκαταλέγεται στους μεγάλους κερδισμένους της πανδημίας, καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες της για να κάνουν ηλεκτρονικές αγορές και να πληρώνουν λογαριασμούς. Οι επιχειρήσεις, που αναγκάστηκαν να μεταφέρουν τα καταστήματά τους στο διαδίκτυο, κατέφυγαν επίσης στην PayPal, αυξάνοντας την πελατειακή βάση των ενεργών λογαριασμών της σε περισσότερους από 400 εκατομμύρια παγκοσμίως.

Η εξαγορά της Paidy αναμένεται να ολοκληρωθεί το δ’ τρίμηνο τους έτους και θα αποδυναμώσει ελάχιστα τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή της PayPal το 2022.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ