Με τι νέες συνεργασίες με αλυσίδες πολυκαταστημάτων και την εντατική εκπαίδευση των επαγγελματιών της αγοράς στις νέες τεχνολογίες ψύξης – θέρμανσης, η Daikin Hellas στοχεύει σε θεαματική αύξηση του τζίρου της με στόχο τα 50 εκατ. ευρώ μέσα στο 2018.

Η Daikin Hellas έχει ήδη περισσότερους από 120 συνεργάτες στην Ελλάδα και αποκλειστική συνεργασία με μεγάλους διανομείς. Οι αντλίες θερμότητας, αλλά και τα νέα υβριδικά συστήματα που χρησιμοποιούν και φυσικό αέριο αποτελούν αιχμές για τη διείσδυση της Daikin στην Ελληνική και Κυπριακή αγορά.

Σε συνδυασμό με την παρουσία της στην επαγγελματική ψύξη και στα ψυγεία για καταστήματα, καθώς και τις πρόσφατες εξαγορές και άλλων οίκων, όπως η Zanotti, η εταιρεία προσπαθεί να διευρύνει την παρουσία της σε μια αγορά, η οποία “ανακάμπτει όλο και πιο γρήγορα από αυτές των άλλων συσκευών.

“Ο κλιματισμός είναι πλέον ανάγκη, και όχι πολυτέλεια. Αποτελεί διέξοδο για οικονομική θέρμανση”, εξηγεί ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Ηλίας Κατσούλης.

Η Daikin Hellas συμφώνησε και διαθέτει τα προϊόντα της και σε μεγάλες αλυσίδες πολυκαταστημάτων, όπως οι Κωτσόβολος, Media Markt, και Electronet, ενώ – σύμφωνα με πληροφορίες – αιτήματα για συνεργασία υπάρχουν και από μέλη της Welcome.

Στην Κύπρο, δίνει μεγάλος βάρος στη Λεμεσσό, η οποία εξελίσσεται σε ραγδαία ως αστικό κέντρο πολυτελών κατοικιών.

Μεγάλες προσδοκίες έχουν τοποθετηθεί στα νέο προϊόν της εταιρείας, Stylish. Πρόκειται για βραβευμένο μηχάνημα, με μοντέρνο σχεδιασμό, και τιμή εκκίνησης τα 1.450 ευρώ.

Θεωρείται από τα πιο αποδοτικά ενεργειακά στην αγορά, και είναι στην κατηγορία Α3+, έχοντας τη δυνατότητα να διαβάζει και να ελέγχει τις θερμοκρασιακές διαφοροποιήσεις και να προσαρμόζει αντίστοιχα τον αέρα μέσα από τον αισθητήρα θερμοκρασιακού πλέγματος.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ