Τη νέα εταιρική ταυτότητα του ΔΕΔΔΗΕ παρουσίασε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρίας κ. Τάσος Μάνος σε ειδική εκδήλωση, παρουσία του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Κώστα Σκρέκα.

Με κεντρικό σύνθημα «Ένα Δίκτυο Ενέργειας για όλους» ο ΔΕΔΔΗΕ εισέρχεται σε νέα εποχή με επίκεντρο τον ψηφιακό μετασχηματισμό και τον εκσυγχρονισμό με ταυτόχρονη αναβάθμιση του δικτύου διανομής ηλεκτρικής ενέργειας και των παρεχόμενων υπηρεσιών του.

  • Φέτος θα συνδεθούν στο δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ τριπλάσιες μονάδες ανανεώσιμων πηγών ενέργειας (ΑΠΕ) σε σύγκριση με το 2020.
  • Μέχρι το Νοέμβριο 2021 είχαν συνδεθεί 1.619 μονάδες. Ο επικεφαλής του ΔΕΔΔΗΕ ανέφερε ότι η εταιρεία έχει προγραμματίσει συνολικές επενδύσεις 3 δις. ευρώ έως το 2028.
  • Στο μεσοδιάστημα προγραμματίζονται επενδύσεις από 210 εκ. ευρώ φέτος, σε 400 εκ. ευρώ την επόμενη τετραετία.

Το σχέδιο υπογειοποίησης του δικτύου, το οποίο μέσα στον επόμενο χρόνο θα καλύψει 1.000 χιλιόμετρα δικτύου, μία συνολική επένδυση ύψους 100 εκατ. € ενώ το 2023 θα επενδυθούν άλλα 150 εκατ. για την υπογειοποίηση 1.500 χιλιομέτρων δικτύου.

Ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κ. Σκρέκας ανέφερε:

  • «O ΔΕΔΔΗΕ αλλάζει εταιρική ταυτότητα και εισέρχεται με δυναμισμό στη νέα εποχή των ψηφιακών δικτύων, με υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και ισχυρές περιβαλλοντικές προδιαγραφές. Το φιλόδοξο επενδυτικό πρόγραμμα της Εταιρίας θα συμβάλλει καθοριστικά στον εκσυγχρονισμό του δικτύου ηλεκτρικής ενέργειας και στην επίτευξη των εθνικών στόχων για την αύξηση των ΑΠΕ και τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου. Ο μετασχηματισμός του ΔΕΔΔΗΕ θα οδηγήσει σε αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών στους καταναλωτές και σε αποτελεσματικότερη προστασία του φυσικού περιβάλλοντος».

Από την πλευρά του, ο Πρόεδρος του ΔΕΔΔΗΕ κ. Νικόλαος Μπακατσέλος τόνισε:

  • «Μετά από μια πολύ επιτυχημένη και δημιουργική διετή πορεία που επισφραγίστηκε από την εξαιρετικά επιτυχημένη ιδιωτικοποίηση του 49% των μετοχών του ΔΕΔΔΗΕ, γυρίζουμε σελίδα»

Για την ταχύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, ο ΔΕΔΔΗΕ επιστρατεύει τον «ψηφιακό βοηθό», ο οποίος θα δέχεται τα ερωτήματα και θα τους καθοδηγεί προκειμένου να ικανοποιηθούν ταχύτερα τα αιτήματά τους.

Ο ΔΕΔΔΗΕ ξεκινά επίσης και μια νέα εφαρμογή εξυπηρέτησης που θα  επιτρέψει στους πελάτες του να διεκπεραιώσουν τα αιτήματά τους ηλεκτρονικά (π.χ από αίτηση για έλεγχο μετρητή, μέχρι νέα σύνδεση και αίτημα χορήγησης νυχτερινού μετρητή).

Παράλληλα, απλοποιούνται οι διαδικασίες και για την  αναγγελία βλάβης. Πέρα από την εφαρμογή στο site, δημιουργήθηκε mobile app για να μπορεί ο πολίτης εύκολα και γρήγορα να  ενημερώνει για τυχόν βλάβη και από το κινητό του τηλέφωνο.

Το τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί στο 11500 όλο το 24ωρο τόσο για την αναγγελία βλαβών όσο και για κάθε αίτημα εξυπηρέτησης ή επικοινωνίας, ενώ σύντομα θα ανακοινωθεί νέα δωρεάν τηλεφωνική γραμμή κλήσεων από σταθερά και κινητά.

Ηλεκτρονικά θα μπορούν υποβληθούν και οι αιτήσεις για συνδέσεις υποδομών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων ενώ για  την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών, οι εργασίες πεδίου του τεχνικού  προσωπικού ψηφιοποιούνται (π.χ εργασίες για τις μετρήσεις καταναλώσεων, για έγκυρη και αξιόπιστη διεκπεραίωση αλλά και για αμεσότερη επικοινωνία με τους καταναλωτές).

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ