Γράφει η «ξενοδόχος»

Κίνητρα ανάπτυξης  του ελληνικού τουρισμού και δη σε ό,τι έχει να κάνει με τις χρεώσεις των ελληνικών αεροδρομίων ζητεί από την Κυβέρνηση, η Ryanair προκειμένου, όπως υποστηρίζει η ίδια να αυξήσει στο διπλάσιο στα 10 εκατομμύρια την επιβατική κίνηση στη χώρα μας.

Μάλιστα, η ιρλανδική εταιρεία χαμηλού κόστους, ανεβάζει τους τόνους, υιοθετώντας επιθετικό λόγο και υποστηρίζοντας ότι δεν έχει καμία απάντηση από την ελληνική κυβέρνηση σε σχέση με το πλάνο ταχείας ανάπτυξης που παρουσίασε στο υπουργείο Τουρισμού τον περασμένο Σεπτέμβριο για την ανάπτυξη του τουρισμού, της συνδεσιμότητας και της απασχόλησης σε όλες τις Περιφέρειες της χώρας.

Τότε η εταιρεία είχε υποσχεθεί:

Διπλάσιο αριθμό επιβατών, από 5 εκατ. σε 10 εκατ. τον χρόνο, με αύξηση των επισκεπτών όλο το χρόνο όπως έχει ήδη επιτύχει σε Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Κροατία, Κύπρο.

-Μείωση της εποχικότητας, με πάνω από 2 εκατ. επιβάτες τον χρόνο σε περιόδους εκτός αιχμής.

-Αύξηση του τουρισμού, με ανάπτυξη στα περιφερειακά αεροδρόμια, που αυτή την στιγμή δεν εξυπηρετούνται επαρκώς.

-Εσοδα 1 δισ. ευρώ επιπλέον από τον τουρισμό για την ελληνική οικονομία.

O CEO της Ryannair Eddie Wilson
  • «Η Ελλάδα έχει ένα φανταστικό τουριστικό προϊόν, με μεγάλη ποικιλία, ωστόσο παρέχει μηδενικά κίνητρα στις αεροπορικές ώστε να πετούν στη χώρα την περίοδο εκτός της υψηλής σεζόν του καλοκαιριού», δήλωσε σχετικά ο κ. CEO της κ. Εddie Wilson.

Η εταιρεία υποστηρίζει ότι ακριβώς επειδή δεν πήρε απάντηση στις προτάσεις της διέθεσε και τα 65 ολοκαίνουργια αεροσκάφη για το καλοκαίρι του ‘22 σε 15 άλλες χώρες εντός της ΕΕ, συμπεριλαμβανομένων της Ιταλίας, της Πορτογαλίας και της Κροατίας.

  • «Το υπουργείο Τουρισμού και ο κ. Βασίλης Κικίλιας θα πρέπει να δούν το παράδειγμα άλλων ευρωπαϊκών χωρών, όπως η Ιταλία, η Ισπανία, η Κροατία, η Πορτογαλία που παρέχουν κίνητρα για την τουριστική ανάκαμψη», αναφέρει χαρακτηριστικά η εταιρεία.

Επιπλέον υποστηρίζει ότι οι χρεώσεις των ελληνικών αεροδρομίων έχουν αυξηθεί έως και 40% από το 2019, ενώ η ελληνική κυβέρνηση συνεχίζει να χρεώνει τέλος εκσυγχρονισμού και ανάπτυξης αεροδρομίων 12 ευρώ

  • «γεγονός που καθιστά την Ελλάδα μη ανταγωνιστική έναντι άλλων χωρών της Ε.Ε.».

 

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ