• «Θέλουμε να είμαστε μπροστά στις εξελίξεις. Η ναυτιλία έχει μέλλον και τα νέα παιδιά ενδιαφέρονται. Νομίζω ότι Ελλάδα Κύπρος έχουν ένα πολύ φιλικό περιβάλλον  στο αναπτυχθεί μία ναυτιλιακή επιχείρηση και αυτό θα πρέπει να το προσέξουμε πολύ και να το κρατήσουμε γιατί αν  τελειώσει και φύγει η Ελληνική ναυτιλία θα τελειώσει και θα φύγει και η Ευρωπαϊκή».

O πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Safe Bulkers Inc. Πόλυς Βάσσου Χατζηωάννου σε διαδικτυακή παρουσίαση της εταιρείας έκανε αναφορά στο διεθνή ανταγωνισμό στην ναυτιλία είπε ότι  δεν είναι απλό πράγμα καθώς υπάρχουν ανταγωνιστές εκεί έξω.

«Αν εμείς δεν είμαστε καλοί στη δουλειά μας θα χάσουμε τη ναυτιλία σε 20 χρόνια η 30 και πρέπει να είμαστε πολύ προσεχτικοί στο πώς κάνουμε τη διαχείριση  και να είμαστε μπροστά στις αλλαγές και όχι να ακολουθούμε».

Στην ίδια παρουσίαση ο κ. Χατζηιωάννου επεσήμανε ότι η ελληνική και κυπριακή ναυτιλία έχει μέλλον και συμπλήρωσε ότι αν «τελειώσει» η ελληνική ναυτιλία τελειώνει και η ευρωπαϊκή με αποτέλεσμα οι εισαγωγές πρώτων υλών να γίνονται από ασιάτες πλοιοκτήτες.

Οι Έλληνες και Κύπριοι εφοπλιστές συμπλήρωσε είναι οι πιο ανταγωνιστικοί στον κλάδο παγκοσμίως και προσφέρουν πάντα το πιο ανταγωνιστικό ναύλο με ότι σημαίνει αυτό για το την συγκράτηση του μεταφορικού κόστους.

Σε ερώτηση αν θα δούμε στο μέλλον ναυτιλιακές εταιρείες στο ΧΑ δεν το απέκλεισε και πρόσθεσε ότι στην Ελλάδα υπάρχει μια παγκόσμια αντίληψη ότι τα πράγματα αλλάζουν αργά και σταθερά  προς το καλύτερο, έρχονται επενδύσεις στην Ελλάδα  ενώ βλέπουμε το project όπως αυτό που ξεκίνησε στο Ελληνικό.

Ελλάδα και Κύπρος  αποτελούν κιβωτό για την ελληνική οικονομία αφού απασχολούν χιλιάδες εργαζόμενους σε διάφορα επαγγέλματα.

Ο κ. Χατζηιωάνου διέβλεψε θετικές εξελίξεις για τον κλάδο των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου για τα επόμενα χρόνια. Ειδικότερα εκτίμησε ότι αναμένεται μικρή καθαρή αύξηση του παγκοσμίου στόλου, τα επόμενα χρόνια, μόλις 2% ετησίως, με αποτέλεσμα να μην καλύπτεται η αυξημένη ζήτηση που θα προκύψει από επενδύσεις σε δημόσιες υποδομές σε μεγάλες ανεπτυγμένες οικονομίες.

Για τη Safe Bulkers ανέφερε  μεταξύ άλλων, ότι διαθέτει ένα στόλο από 39 πλοία μεταφοράς  χύδην ξηρού φορτίου εκ των οποίων τα περισσότερα προέρχονται από ιαπωνικά ναυπηγεία που θεωρούνται κατά τεκμήριο ως πιο ποιοτικά, ενώ έχει υπό εξέλιξη ένα επενδυτικό πρόγραμμα κατασκευής εννέα ακόμη πλοίων.

  • Η κεφαλαιοποίηση της εταιρείας που είναι εισηγμένη στο NYSE φτάνει τα 427 εκατ. δολ ενώ οι συμφωνημένες ναυλώσεις έχουν κλειδώσει έσοδα ύψους 431 εκατ. δολάρια.

Η εταιρεία τον τελευταίο χρόνο μείωσε τον δανεισμό από 611 σε 413 εκατ δολάρια που είναι στα ίδια περίπου επίπεδα με την αξία του στόλου σε τιμές διάλυσης.

Η Safe Bulkers είναι εγγυήτρια του ομολόγου ύψους 100 εκατ. ευρώ που θα εκδώσει η SAFE BULKERS   PARTICIPATIONS PLC, με στόχο την απόκτηση τεσσάρων πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ