Τρεις είναι οι παράγοντες που εντοπίζει σε σχέση με τις προκλήσεις για το τραπεζικό περιβάλλον ο Νίκος Χριστοδούλου, Partner, Consulting Leader, Deloitte Ελλάδος, μιλώντας στο Moneyreview Banking Summit: Ο πελάτης, η τεχνολογία και το κανονιστικό πλαίσιο.
 
Όπως τόνισε «ο πελάτης έχει αλλάξει συμπεριφορά, έχει γίνει απαιτητικός», ενώ «η τεχνολογία δίνει την δυνατότητα σε ανταγωνιστές να μπουν πολύ γρήγορα» στον ανταγωνισμό.

Σημείωσε ότι «οι τράπεζες αντιμετωπίζουν προκλήσεις, όπως για παράδειγμα στις πληρωμές», λέγοντας ότι «πρέπει να δουν τα καταστήματα, πώς θα τις οδηγήσουν σε οργανική κερδοφορία. Χαρακτήρισε τη διαχείριση των δεδομένων ως «μία επιπλέον πρόκληση για τις τράπεζες».

Ερωτηθείς για αν έχουν πετύχει νίκες οι τράπεζες, είπε ότι «η απάντηση είναι καταφατική. Τα χαρτοφυλάκια τους σε μεγάλο βαθμό έχουν εξυγιανθεί. Είναι σε θέση να πάνε στην επόμενη μέρα και την ελληνική οικονομία».

Κληθείς να σχολιάσει τις εξελίξεις σε σχέση με τον ψηφιακό μετασχηματισμό, τόνισε η Deloitte κάθε 2 χρόνια κάνει αξιολόγηση όσον αφορά στην ψηφιακή ωριμότητα των τραπεζών, για να προσθέσει ότι «οι ελληνικές τράπεζες σκοράρουν πολύ καλά – έχουν κάνει σημαντικά βήματα».

Συνεχίζοντας σχετικά με την επόμενη μέρα για την ψηφιακή ωριμότητα, τόνισε ότι υπάρχουν δύο σημαντικές προκλήσεις: 1) Το mobile banking που είναι εξίσου σημαντικό με το web banking και 2) Πωλήσεις μέσα από τα ψηφιακά κανάλια.

Η Deloitte έχει κάνει μία μελέτη για «Την τράπεζα του 2030» και σχολιάζοντας επ’ αυτού, επισήμανε ότι το «βασικό συμπέρασμα είναι ότι οι μεγάλες τράπεζες θα διατηρήσουν σημαντικό μερίδιο αγοράς», συμπληρώνοντας ότι  πηγαίνουμε στην «πλατφορμοποίηση» όπου υπάρχουν διακριτοί ρόλοι.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ