Για την 5η Μαΐου μετατίθεται τελικά η καταληκτική ημερομηνία υποβολής εκδηλώσεων ενδιαφέροντος για την Αττική Οδό. Η παράταση θεωρείται τεχνική, αφού η διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ απαντά σε δεκάδες ερωτήσεις ενδιαφερόμενων επενδυτών, οι όροι του διαγωνισμού βελτιώνονται και η νομοθεσία απαιτεί μια χρονική αναπροσαρμογή. Ο κεντρικός στόχος παραμένει: Οι δεσμευτικές προσφορές θα υποβληθούν μέσα στο έτος ώστε να μην υπάρξει κάποιο κενό στη λειτουργία του άξονα.

Η νέα 25ετής παραχώρηση του αστικού αυτοκινητοδρόμου (η υφιστάμενη σύμβαση με την κοινοπραξία, Άκτωρ Παραχωρήσεις – Όμιλος Ελλάκτωρ 65,8% και Άβαξ 34,2% λήγει Οκτώβριο 2024) προσελκύει το ενδιαφέρον των μεγάλων κατασκευαστικών ομίλων της χώρας και αρκετών ξένων εταιρειών κυρίως επενδυτικών κεφαλαίων, ενώ η προσδοκία της κυβέρνησης είναι το τίμημα να ξεπεράσει αυτό για την Εγνατία Οδό (1,5 δις. ευρώ) αλλά και αυτό για το 49% του ΔΕΔΔΗΕ – Διαχειριστή του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (2,1 δις. ευρώ).

Οι ΕλλάκτωρΆβαξ θα διεκδικήσουν ξανά τη σύμβαση παραχώρησης με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι θα συνεργαστούν με την επενδυτική εταιρεία Ardian η οποία διαχειρίζεται παγκοσμίως περιουσιακά στοιχεία αξίας 125 δις. δολαρίων ΗΠΑ (αναφορά στην ιστοσελίδα της).

Από τον χρηματοοικονομικό τομέα θα είναι και ο συνέταιρος της ΓΕΚ Τέρνα. Πληροφορίες αναφέρουν ότι βρίσκεται κοντά στην υπογραφή της σχετικής συμφωνίας συνεργασίας.

Ακόμη, βάσει πληροφοριών η Μυτιληναίοςθα συνεργαστεί με την γαλλική Vinci (όπως είχε πράξει και για την Εγνατία Οδό).

Ενδιαφέρον εκτιμάται ότι θα εκδηλώσει η Intrakat και ο όμιλος Κοπελούζου μέσω της Damco Energy(η τελευταία σε κοινοπραξία με την κινεζική Sichuan Communications Investment είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον για την Εγνατία).

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ