Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ομίλου BFF Banking Group ενέκρινε τα ενοποιημένα οικονομικά αποτελέσματα α’ τριμήνου 2022, με τον Όμιλο να καταγράφει προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη ύψους €38.1 εκατ., αυξημένα κατά 37% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, και ισχυρή ανάπτυξη της δραστηριότητας factoring.

Κατά το α’ τρίμηνο του 2022, οι νέες εργασίες στην Ελλάδα κατέγραψαν εντυπωσιακή αύξηση κατά 93,2% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, με τον συνολικό όγκο της δραστηριότητας factoring χωρίς δικαίωμα αναγωγής να ανέρχεται σε € 43,2 εκατ.

Ως η μοναδική τράπεζα στην Ελλάδα με εξειδίκευση σε χρηματοδοτικές λύσεις για τους προμηθευτές του δημόσιου τομέα και ως οργανισμός με αδιαμφισβήτητη εμπειρία στον τομέα της υγείας στην Ευρώπη, η BFF έχει δημιουργήσει έναν σημαντικό αριθμό υπηρεσιών οι οποίες ανταποκρίνονται στις πολύ ιδιαίτερες ανάγκες και τα χαρακτηριστικά της ελληνικής αγοράς, όπου ο Όμιλος διατηρεί δραστηριότητα από το 2017, και λειτουργεί μέσω υποκαταστήματος από το 2020.

Η BFF αποτελεί την κορυφαία εταιρεία υπηρεσιών factoring χωρίς δικαίωμα αναγωγής προς το σύστημα υγείας και τον δημόσιο τομέα στην Ελλάδα με συνολικό κύκλο εργασιών που ξεπερνά τα €283 εκατ. από το 2017.

Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η BFF κατά το α’ τρίμηνο του 2022, η οποία εστιάζει στις εμπορικές σχέσεις μεταξύ των εταιρειών και του δημόσιου τομέα, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος υγείας στην ελληνική αγορά, το factoring αποτελεί την υπηρεσία την οποία προτιμούν οι προμηθευτές του δημόσιου τομέα (σε ποσοστό 35%) στην Ελλάδα για τη δημιουργία άμεσης ρευστότητας και τη βελτίωση των αριθμοδεικτών του ισολογισμού τους. Το factoring χωρίς δικαίωμα αναγωγής παρέχει στις εταιρείες την απαιτούμενη ρευστότητα χωρίς να επιβαρύνεται ο ισολογισμός των εταιρειών με επιπλέον χρέος.

Επιπλέον, οι εταιρείες που συμμετείχαν στην έρευνα αναφέρουν ότι οι όροι πληρωμών έχουν παραμείνει σταθεροί, ενώ η πλειονότητα των συμμετεχόντων (66%) αναφέρει ότι η υπάρχουσα κατάσταση «θα βελτιωθεί ελαφρώς» μεσοπρόθεσμα.

Μεταξύ των προκλήσεων τις οποίες έχουν να αντιμετωπίσουν οι εταιρείες στις συναλλαγές τους με τον δημόσιο τομέα συγκαταλέγονται: το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί μεταξύ της παράδοσης των αγαθών και της τιμολόγησης, η διαδικασία συμφωνίας, οι χρονοβόρες διαχειριστικές διαδικασίες όπως επίσης και οι εμπορικές αμφισβητήσεις, το πλαίσιο ενταλμάτων πληρωμής, η έλλειψη διαδικτυακών υπηρεσιών και η νομοθεσία για το clawback και το rebate.

Οι τρεις βασικές προτεινόμενες πρωτοβουλίες οι οποίες θα μπορούσαν να αυξήσουν την αποδοτικότητα και να απλοποιήσουν τις διαδικασίες είναι: 1) η διασύνδεση των αρμόδιων φορέων (ΑΑΔΕ, ΕΦΚΑ κλπ) 2) η ηλεκτρονική τιμολόγηση 3) οι διαδικτυακές πλατφόρμες.

Η ηλεκτρονική τιμολόγηση – η οποία δεν είναι αρκετά διαδεδομένη σήμερα – θα μπορούσε να βοηθήσει σημαντικά στην επιτάχυνση των διαδικασιών.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε κατά το α’ τρίμηνο του 2022 από τη BFF, με τη συμμετοχή πελατών της εταιρείας και λοιπών εταιρειών, με στόχο τη διερεύνηση των νέων τάσεων της αγοράς, την περαιτέρω βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών και τη δημιουργία προσωποποιημένων λύσεων για την υποστήριξη των εταιρειών στις εμπορικές τους συναλλαγές με τον δημόσιο τομέα.

«Η παρουσία μας στην Ελλάδα – η οποία ξεκίνησε το 2017 και ενισχύθηκε περαιτέρω το 2020 με την έναρξη λειτουργίας του υποκαταστήματός μας, με στόχο να είμαστε στο πλευρό των πελατών μας εν μέσω ενός διαρκώς μεταβαλλόμενου περιβάλλοντος, ειδικά κατά τη διάρκεια της πανδημιας – επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας να κατανοούμε τις ανάγκες των πελατών μας. Η έρευνα η οποία πραγματοποιήσαμε κατά το α’ τρίμηνο του έτους, αποδεικνύει ακριβώς αυτό» δήλωσε ο Διευθυντής του Ελληνικού Υποκαταστήματος της BFF κ. Χρήστος Θεοδοσίου.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ