Ένα νέο βήμα προς την κατεύθυνση της ανάπτυξης του  e-commerce κάνει η Skroutz. Ειδικότερα, η εταιρεία κάνει το επόμενο βήμα συστήνοντας το νέο μοντέλο λειτουργίας Fulfilled by Skroutz. Το νέο αυτό μοντέλο προσφέρει τη δυνατότητα αποθήκευσης του εμπορεύματος των καταστημάτων που συνεργάζονται με το Skroutz Marketplace στους χώρους αποθήκευσης του Skroutz.

Με τη στρατηγική αυτή επένδυση, το Skroutz θέτει τις βάσεις ώστε οι έμποροι να μπορούν να μεγαλώσουν το αποθεματικό τους αλλά και να απαλλαγούν από τις πολύπλοκες και χρονοβόρες διαδικασίες εύρυθμης λειτουργίας των επιχειρήσεών τους.

Η νέα αυτή υπηρεσία είναι ήδη σε λειτουργία πιλοτικά από τον Απρίλιο με 20 επιλεγμένους εμπόρους, με στόχο το νούμερο αυτό να αυξηθεί σταδιακά και να ξεπεράσει τους 200 μέσα στους επόμενους μήνες.

Το μοντέλο Fulfilled by Skroutz εξυπηρετεί με τον καλύτερο τρόπο το διττό όραμα του Skroutz. Αφενός, την ανάπτυξη των επιχειρήσεων των εμπόρων και αφετέρου την εξαιρετική αγοραστική εμπειρία που χαίρουν οι καταναλωτές από τα πρώτα κιόλας στάδια της αναζήτησής τους στο Skroutz, μέχρι και το τελικό στάδιο της παραλαβής των παραγγελιών τους.

Οπως αναφέρει η εταιρεία, οι καταναλωτές θα απολαμβάνουν εγγυημένη παράδοση την επόμενη εργάσιμη μέρα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη σε συνδυασμό με την υπηρεσία Express Παράδοση, δεδομένου ότι η υπηρεσία δίνει τη δυνατότητα ακόμα και στους απομακρυσμένους εμπόρους των νησιών να έχουν το αποθεματικό τους σε διακομιστικά κέντρα που εξυπηρετούν άμεσα την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη και τη δυνατότητα να παραλαμβάνουν σε μια αποστολή τις πολλαπλές παραγγελίες τους μέσω Skroutz Marketplace από το ίδιο καλάθι, αποχαιρετώντας έτσι τις πολλαπλές παραλαβές μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα για την ίδια παραγγελία.

Ο Νικόλαος Μπόμπος, Marketplace Operations Director του Skroutz, υπογραμμίζει: «Στο Skroutz Marketplace θέλουμε οι καταναλωτές να έχουν τέλεια αγοραστική εμπειρία και οι συνεργάτες μας να εξελίσσονται και να αυξάνουν τις πωλήσεις τους. Η δημιουργία του Fulfilment by Skroutz είναι ένα ακόμα βήμα προς αυτή την κατεύθυνση ενώ θέτει τις βάσεις ώστε να αναπτύξουμε περαιτέρω τις υπηρεσίες που προσφέρουμε αλλά και να επαναπροσδιορίσουμε το εταιρικό μας αποτύπωμα». Στόχος του Skroutz είναι να χτίσει το πιο σύγχρονο ecommerce οικοσύστημα στην Ελλάδα και το logistics αποτελεί μεγάλο κομμάτι της επιτυχίας αυτού του εγχειρήματος.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ