Για ακόμη μια χρονιά, η Allianz Ελλάδoς διακρίθηκε με την υψηλότερη θέση στον Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών (NPS), στον κλάδο Γενικών Ασφαλίσεων.

Η Allianz Ελλάδoς, μια από τις κορυφαίες εταιρείες ασφαλειών στην Ελλάδα, σε συνεργασία με τη CQS, μία από τις πλέον αναπτυσσόμενες ελληνικές επιχειρήσεις στον κλάδο παροχής υπηρεσιών Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων, έχουν δημιουργήσει ένα μοντέλο πρότυπης εξυπηρέτησης για την ασφαλιστική αγορά, σε μία ενιαία δομή, μέσα από την οποία αναβαθμίζεται η εξυπηρέτηση και η εμπειρία που λαμβάνουν τόσο οι ασφαλισμένοι  όσο και οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές.

Τον Ιούνιο του 2021, η Allianz Ελλάδος, ανέθεσε το σύνολο των ενεργειών που διαχειρίζεται το τηλεφωνικό της κέντρο, στη CQS, η οποία υλοποιεί τη στρατηγική της Allianz στοχεύοντας στην ενδυνάμωση της εμπειρίας του πελάτη. Τα δύο τελευταία χρόνια, η επιτυχημένη  συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών, συνεισέφερε  στην κατάκτηση της κορυφαίας θέσης στον δείκτη NPS (Net Promoter Score) – ένα από τα πιο αξιόπιστα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για την αξιολόγηση της εμπειρίας των πελατών, υπολογίζοντας την αφοσίωση και την ικανοποίησή τους με τον πιο ασφαλή τρόπο.

Η αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης και η ενίσχυση των σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες, αποτελούν βασικό πυλώνα αξιών και για τις δύο εταιρείες, που θέτουν διαχρονικά ως στόχο την κατάκτηση της κορυφής στην ικανοποίηση των πελατών (2021, Customer Distinction Award, στην κατηγορία «Καλύτερη Σχέση Συνεργασίας με Εξωτερικό Πάροχο» / EIEΠ), ( 2022, Allianz, 1η θέση – Loyalty Leader στην κατηγορία «Γενικές Ασφαλίσεις»).

«Στην Allianz, η ικανοποίηση των πελατών μας είναι στρατηγική μας προτεραιότητα. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι, που για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, μας ανέδειξαν ως Ηγέτη Πιστότητας (Loyalty Leader) στις Γενικές Ασφαλίσεις. Η επιβράβευση αυτή μας δίνει ισχυρό κίνητρο για να συνεχίσουμε να ανταποκρινόμαστε διαρκώς στις ανάγκες τους, υπερβαίνοντας τις εκάστοτε δύσκολες συγκυρίες που μπορεί να διαμορφώνονται», δήλωσε ο κ. Χρήστος Θεοδωρίδης, Διευθυντής Market Management & Επικοινωνίας της Allianz Ελλάδος. 

«Σε μια χρονιά ισχυρών προκλήσεων, η διάκριση της Allianz με την υψηλότερη θέση του Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών στην ασφαλιστική αγορά μας δίνει ισχυρό κίνητρο να συνεχίσουμε να ανταποκρινόμαστε διαρκώς στις ανάγκες των πελατών μας. Η ικανοποίηση των πελατών τους αποτελεί στρατηγική μας προτεραιότητα, με σκοπό να κατακτήσουμε μαζί τους την κορυφή της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς», σημείωσε ο κ. Κωνσταντίνος Χατζηανδρέου, CEO της CQS.

Κάθε διάκριση, μικρή ή μεγάλη, δίνει ώθηση σε όλο το ανθρώπινο δυναμικό της Allianz Ελλάδος και της CQS να συνεχίσουν να βελτιώνουν τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών θέτοντας τον πήχη ακόμα υψηλότερα!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ