Περισσότεροι από 150 επιχειρηματίες από τον κλάδο των λιανικών πωλήσεων  και της εστίασης καθώς και υψηλόβαθμα στελέχη εταιρειών που εκπροσωπούν τα πιο μεγάλα διεθνή και εγχώρια brands, εκδήλωσαν εμπράκτως το ενδιαφέρον τους για να πάρουν στρατηγικές θέσεις στο νέο πρωτοποριακό εμπορικό κέντρο που δημιουργείται  στο Ελληνικό.

Η διοίκηση της Lamda έχει ήδη ολοκληρώσει πολλές εμπορικές συμφωνίες σε άλλες όμως περιπτώσεις βρίσκονται σε εξέλιξη προχωρημένες διαπραγματεύσεις για τους εμπορικούς προορισμούς του Ελληνικού, γι’ αυτό και παρουσίασε σε όλους την πρόοδο των εργασιών αναλύοντας το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του έργου.

Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν εκπρόσωποι από τις σημαντικότερες εταιρείες στην Ελλάδα όπως: τα πολυκαταστήματα ATTICA, η εταιρεία οπτικών OCCHIO Papavassilliou , FUNKY BUDDA, SOHO-SOHO, KESSARIS, FAIS GROUP, FASHION BOX (BROOKS BROTHERS, REPLAY), DIXONS/ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ, FOURLIS GROUP (IKEA, Intersport, Leroy Merlin, Holland & Barett, Dpam), H&M group, HOLMES PLACE, INDITEX (ZARA, OYSHO, MASSIMO DUTTΙ  κα), IMANOGLOU,  LALAOUNIS, ΜΑRINOPOULOS (GAP, Starbucks), MINAS DESIGNS, NIKOS KOULIS, PUBLIC, PAGONI (Eponymo), PAPAIOANNOU (Lapin), SEPHORA, TSAVDAROGLOU (MAX MARA, MARELLA) VENETIA VILDIRIDIS, VILLAGE CINEMAS (ANT1 GROUP), ZEUS & DIONE, AXF GROUP, BSB FASHION.

Όλα τα στελέχη και οι ενδιαφερόμενοι επιχειρηματίες, είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις και ιδέες για το μέλλον του νέου εμπορικού κόμβου, ξεναγήθηκαν στο εργοτάξιο ενώ η διοίκηση της Lamda  υπογράμμισε τους εξαιρετικά γρήγορους ρυθμούς στις εργασίες της μεγάλης ανάπτυξης του Ελληνικού.
  • Αφού ξεναγήθηκαν στους χώρους, συνομίλησαν με τον  CEO της Lamda Development Οδυσσέα Αθανασίου και την Chief Development and Investment Assets Officer, Μελίνα Παΐζη ενώ όλοι έδειξαν ενδιαφέρον για το χρονοδιάγραμμα ανάπτυξης των δύο μεγάλων εμπορικών και ψυχαγωγικών αναπτύξεων που δημιουργούνται στο Ελληνικό, το Vouliagmenis Mall και τη Riviera Galleria.  

Το Vouliagmenis Mall σχεδιασμένο από το κορυφαίο αρχιτεκτονικό γραφείο AEDAS,  είναι το Mall του μέλλοντος, το μεγαλύτερο στη νότια Ευρώπη, 1,5 φορά μεγαλύτερο του The Mall Athens, με 280 καταστήματα. Υπολογίζεται ότι θα υποδεχτεί 17 εκατομμύρια επισκέπτες το χρόνο. Οι κύριες κατασκευαστικές εργασίες θα ξεκινήσουν το πρώτο εξάμηνο του 2024. Είναι αξιοσημείωτο ότι έχει ήδη συμφωνηθεί το 52% της μισθώσιμης επιφάνειας ενώ μέχρι το τέλος του έτους αναμένεται να έχει ξεπεράσει το 70%.

Η Riviera Galleria, το κόσμημα της Αθηναϊκής Ριβιέρας με την υπογραφή του βραβευμένου Ιάπωνα αρχιτέκτονα Kengo Kuma, έχει μισθώσιμη επιφάνεια, 19.000 τ.μ και 100 καταστήματα. Και σε αυτόν τον προορισμό η εμπορική πρόοδος είναι αξιοσημείωτη με τις συμφωνίες να ξεπερνούν το 20% της μισθώσιμης επιφάνειας, ποσοστό που εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει το 50% μέχρι το τέλος του έτους.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ