Σε προεκλογικό ρυθμό βρίσκεται (και) η αγορά, με ό,τι μπορεί να σημαίνει αυτό για διαγωνισμούς, σχεδιασμούς και υποχρεώσεις. Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσονται, προφανώς, η επίσπευση του διαγωνισμού για τον ΒΟΑΚ, η καθυστέρηση στις τιτλοποιήσεις των τραπεζών και η νέα παράταση στον διαγωνισμό για την «Αττική Οδό».

Σε ό,τι αφορά το έργο «πνοής-ζωής» για την Κρήτη, δεν θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά από τη στιγμή που δεσμεύθηκε προσωπικά ο πρωθυπουργός –και ανέλαβε να «τρέξει» ο υφυπουργός, Γιώργος Καραγιάννης (αρμόδιος για τις Υποδομές), πρότζεκτ που διεκδικούν οι ΓΕΚ Τέρνα, Άκτωρ Παραχωρήσεις, Avax και Mytilineos–, αν και πληροφορίες κάνουν λόγο για αλλαγές στη σύνθεση και το εύρος των διαγωνιζομένων.

Για την «Αττική Οδό» η προθεσμία υποβολής δεσμευτικών προσφορών για τη νέα παραχώρηση μετατέθηκε (από το ΤΑΙΠΕΔ) για τις 10 Ιουλίου 2023, προφανώς μετά τη «δεύτερη κάλπη» (με την υπόθεση διεξαγωγής των εκλογών στις 2 Ιουλίου).

Εξέλιξη που, λίγο ως πολύ, είχε προεξοφληθεί, εδώ και καιρό, από αγορά και ενδιαφερομένους. 

Aπό ΧΡΗΜΑ WEEK

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ