Στην ομιλία του με τίτλο “Do we really need love at first sight? Global trends and their impact on your UI/UX”, ο κ. Ohad Maimon, CEO, Hyp, αναφέρθηκε στιςπαγκόσμιες τάσεις που επικρατούν στον τομέα, στο πλαίσιο του 10th Digital Banking Forum.

Όπως ανέφερε, στο Ισραήλ όπου δραστηριοποιούνται περισσότεροι από 100 χιλ. λιανεμπόροι, παρατηρείται μετακίνηση από τις πιστωτικές κάρτες σε ένα άυλο προφίλ για τον καταναλωτή.

Όπως επεσήμανε, κυρίαρχη νέα τάση διεθνώς σε σχέση με τους πελάτες, αποτελεί το λεγόμενο «ανοιχτό banking». Μία ανοιχτή τραπεζική έχει σημασία γιατί αυτή τη στιγμή η εμπειρία του πελάτη είναι το Νο 1 ζητούμενο. Έχει αλλάξει το benchmark για την εμπειρία του πελάτη, όπως επεσήμανε. Σήμερα οι πελάτες τους χρησιμοποιούν κατά 17% ψηφιακά wallets, μία κατηγορία που παρουσιάζει άνοδο κατά 29%.

Ο κ. Ohad Maimon επεσήμανε ότι σήμερα δεν υπάρχουν μοναδικά προϊόντα, οπότε οι χρηματοπιστωτικοί οργανισμοί πρέπει να εστιάζουν στο πόσο προσωπικοί μπορούν να γίνουν, δεδομένου ότι η τάση είναι προς την υπερπροσωπικοποίηση (HyperPersonalization). Αυτό εκτιμάται ότι παρέχει μια μεγάλη ευκαιρία για τις τράπεζες που έχουν χτίσει προσωπικές σχέσεις με τους πελάτες τους.

Μία ακόμα νέα τάση αφορά το πόσο τολμηροί είμαστε σε σχέση με το design και τη συνολική προσέγγιση (απλή γλώσσα, οπτικό περιεχόμενο κλπ).  Ο ίδιος επεσήμανε ότι «Χρειαζόμαστε customer experience, απλότητα και αποτελεσματική αξιοποίηση των δεδομένων (data). Η αλλαγή χρειάζεται ευέλικτα UI. Πρέπει να είμαστε τολμηροί. Πειραματιστείτε με την AI».

ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ/PHOTOPRESS Θ&Α ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΙ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ