Την ανοδική πορεία που παρουσίασε στο εξάμηνο, παρουσιάζει η Κρι Κρι και στο εννεάμηνο, ενώ ανάλογα αποτελέσματα αναμένει η διοίκησή της, υπό τον Παναγιώτη Τσινάβο, για το σύνολο του έτους.

Αυτό αναφέρεται μεταξύ άλλων στην οικονομική έκθεση της εταιρείας για το α’ εξάμηνο που κοινοποιήθηκε χθες.

Αυτό το διάστημα η Κρι Κρι υλοποιεί επενδυτικά σχέδια για την αναβάθμιση του εργοστασίου γιαουρτιού, συνολικού προϋπολογισμού 18 εκατ. ευρώ, με ορίζοντα υλοποίησης έως τα τέλη του 2018. Για τα σχέδια αυτά, η εταιρεία έχει υποβάλλει αιτήσεις υπαγωγής τους στον αναπτυξιακό νόμο ν.4399/2016.

Σε ό,τι αφορά τα αποτελέσματα εξαμήνου, ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε €60,00 εκ. έναντι €41,19 εκ. το 2017 (αυξημένος +23,8%).

Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε €11,71 εκ. έναντι €8,22 εκ. το εξάμηνο 2017. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €10,17 εκ., έναντι €6,81 εκ. το εξάμηνο 2017, ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε €7,36 εκ., έναντι €4,90 εκ. το εξάμηνο 2017.

Στην εγχώρια αγορά παγωτού, οι πωλήσεις στο εξάμηνο 2018 ανήλθαν σε €13,58 εκ., αυξημένες κατά +15,2%. Η εταιρεία πρόσθεσε στο δίκτυό της περισσότερα από 1.000 νέα σημεία πώλησης, ενώ παράλληλα ενίσχυσε την παρουσία της στο κανάλι των super markets. Επίσης, σημαντική επιτυχία σημείωσαν τα νέα προϊόντα παγωτού , τα οποία λανσαρίστηκαν στη φετινή σεζόν. Έτσι, το brand Κρι Kρι διατηρεί τη 2η θέση της αγοράς σε όγκο, με ενισχυμένο μερίδιο που αγγίζει το 15,5%  (Nielsen, Ιούλιος 2018).

Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις στο εξάμηνο 2018 ανήλθαν σε € 20,31 εκ. , αυξημένες κατά +16,3%  εστιάζοντας  στη μεγάλη κατηγορία των στραγγιστών. Έτσι η εταιρεία αύξησε το μερίδιό της στην ελληνική αγορά γιαουρτιού σε  15,2% διατηρώντας τη 2η θέση, ενώ συνεχίζει να κατέχει την 1η θέση στα παιδικά με μερίδιο 39% (IRI σε όγκο, Ιούλιος 2018).

Τέλος, στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού συνεχίζουν να παρουσιάζουν αλματώδη ανάπτυξη (αύξηση +37,2%). Η εταιρεία αξιοποιεί τη δυναμική που έχει το ελληνικό γιαούρτι στις αγορές της Δυτ. Ευρώπης και επεκτείνει τις υπάρχουσες συνεργασίες, με τις εξαγωγές να ξεπερνούν το 33% των συνολικών πωλήσεων. Ιδιαίτερη μνεία γίνεται για την βρετανική αγορά ενόψει Brexit, με την διοίκηση της Κρι Κρι να εξετάζει εναλλακτικές, όπως επανειλημμένα έχει αναφέρει.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ