Η βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών της δείχνει να αποτελεί έναν από τους στόχους που έχει θέσει η Huawei για το 2019.

Όπως ανέφεραν τα στελέχη του ελληνικού γραφείου σε πρόσφατη ενημερωτική συνάντηση με εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης, ο Κινέζος κατασκευαστής επενδύει περαιτέρω στον τομέα εξυπηρέτησης πελατών και έχει φθάσει στο σημείο ο χρόνος επισκευής όσον αφορά στην πλειοψηφία των smartphones που φέρνουν οι καταναλωτές στα εξουσιοδοτημένα σημεία να είναι πλέον στη 1 ώρα.

Εξουσιοδοτημένα σημεία service υπάρχουν αυτή τη στιγμή 2 στην Αθήνα καθώς και ένα ακόμη σε Πάτρα και άλλο ένα στο Αγρίνιο, ενώ μέχρι το φθινόπωρο αναμένεται να δημιουργηθεί ένα ακόμη στη Θεσσαλονίκη. Σημειωτέον πως η Huawei προσφέρει ορισμένες ακόμη υπηρεσίες, όπως είναι η online διάγνωση μέσω τηλεφωνικού κέντρου αλλά και η υπηρεσία Pick Up & Return η οποία προσφέρει δωρεάν παραλαβή της συσκευής από το χώρο του πελάτη και επιστροφή της σε αυτόν μονάχα  με ένα τηλεφώνημα και εντελώς δωρεάν για όσες συσκευές είναι εντός εγγύησης.

Επιπλέον, η Huawei ανακοίνωσε ότι βάζει και φέτος σε εφαρμογή, μέσω του Huawei Exclusive Service Center στην Αθήνα, το πρόγραμμα ανταλλαγής συσκευών Trade in 4 All. Το πρόγραμμα θα πραγματοποιείται μόνο από το συγκεκριμένο σημείο στην οδό Μιχαλακοπούλου 178 και ώρες 09:00 – 17:00, Δευτέρα έως Παρασκευή. Οι συσκευές που θα γίνονται δεκτές αφορούν την πλειονότητα των κατασκευαστών  και η προϋπόθεση είναι η συσκευή να είναι λειτουργική. Έπειτα από έλεγχο και εκτίμηση της συσκευής από τους τεχνικούς οι πελάτες θα λαμβάνουν το αντίστοιχο εκπτωτικό κουπόνι για την συσκευή Huawei που επιθυμούν.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ