Αύξηση πωλήσεων κατά 4,3% παρουσίασε πέρυσι η Lidl,  ενώ υψηλότερο είναι το ποσοστό που καταγράφει τους πρώτους μήνες της φετινής χρήσης (Μάρτιος 2019-Φεβρουάριος 2020), εκτιμώντας μάλιστα ότι θα το διατηρήσει και τους επόμενους μήνες.
Η Lidl γενικά παραμένει αισιόδοξη για την πορεία της στην Ελλάδα, με τον πρόεδρο της διοίκησης της Lidl Ελλάς Ιάκωβο Ανδρεανίδη να δηλώνει ότι η αλυσίδα είναι ο τρίτος παίκτης στο οργανωμένο λιανεμπόριο με μερίδιο 15% και ότι ο στόχος είναι η ενίσχυση της θέσης της.
Στο πλαίσιο αυτό εφέτος η αλυσίδα θα επενυδύσει 120 εκατ. ευρώ, θα δημιουργήσει 6 νέα καταστήματα κυρίως στη νησιωτική χώρα, θα ενισχύσει τα logistics center της και την γκάμα των προϊόντων της κατά 10%.
Για το οικονομικό έτος 2019 (1/3/2019-28/2-2020), οι επενδύσεις της  Lidl Ελλάς θα είναι 40 εκατ. ευρώ περισσότερες από πέρυσι και περιλαμβάνουν:
– την ολοκλήρωση του πλάνου εγκατάστασης φούρνου (bake off) σε όλα τα καταστήματα
– την επέκταση των αποθηκευτικών χώρων και συγκεκριμένα τη δημιουργία νέων χώρων ψυγείου και κατάψυξης και την τοποθέτηση ραφιών σε 3 από τα 4 logistics centers (Αθήνα, Τρίκαλα, Σίνδος).
– Τη δημιουργία νέου logistic center.
– Την προσθήκη 250 νέων κωδικών προϊόντων στο χαρτοφυλάκιο της. 
Σήμερα το δίκτυο της Lidl Hellas αριθμεί 223 σημεία, ο πήχης εφέτος είναι τα 229 καταστήματα, τα 240 το 2020 και τα 300 σε βάθος χρόνου. Στόχος η εξυπηρέτηση ακόμη περισσότερων περιοχών στη νησιωτική Ελλάδα και την Αττική, αλλά και στα Ιωάννινα όπου θα δημιουργηθεί και τρίτο κατάστημα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ