Ο αμερικανικός βιομηχανικός κολοσσός Eaton, ο οποίος χρησιμοποιεί μπαταρίες δεύτερου κύκλου ζωής  από ηλεκτροκίνητα οχήματα της Nissan για την τροφοδοσία κτιρίων, βρίσκεται σε συζητήσεις  με έξι Ευρωπαϊκά γήπεδα ποδοσφαίρου για να συνδράμει στην ενεργειακή τροφοδοσία των εγκαταστάσεών τους. 

Σύμφωνα με την  Eaton, η συγκεκριμένη αγορά είναι μεν εξειδικευμένη,  ωστόσο αναμένεται να αναπτυχθεί έως και 20 φορές μέχρι το 2022. 

Η Eaton παίρνει τις κυψέλες από τις μπαταρίες δεύτερου κύκλου ζωής από τα ηλεκτροκίνητα οχήματα της Nissan και τις επανατοποθετεί σε νέες συστοιχίες, ένα προϊόν που το ονομάζει  xStorage, προκειμένου να χρησιμοποιηθούν για την αποθήκευση ισχύος σε κτίρια, τόσο βιομηχανικού  όσο και οικιστικού τύπου.

Με αυτό το σύστημα έχει ήδη εξοπλιστεί  το Ολλανδικό στάδιο “Johan Cruyff Arena”, το θρυλικό “σπίτι” της ομάδας ποδοσφαίρου του Ajax, ενώ ένα από τα τελευταία έργα είναι το αθλητικό στάδιο Bislett του Όσλο στη Νορβηγία, το οποίο τροφοδοτείται εν μέρει από ηλιακούς συλλέκτες.

Στο “Johan Cruyff Arena”, tο σύστημα αποθήκευσης ενέργειας, διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην εξισορρόπηση της προσφοράς και της ζήτησης ενέργειας. Mε ισχύ 3MW και 2.8ΜWh χωρητικότητα, το συγκεκριμένο σύστημα μπορεί να τροφοδοτήσει αρκετές χιλιάδες νοικοκυριά. Αυτή η χωρητικότητα σημαίνει επίσης ότι η ενέργεια που παράγεται από τους 4.200 ηλιακούς συλλέκτες στην οροφή του ArenA, μπορεί να αποθηκευτεί και να χρησιμοποιηθεί με τον βέλτιστο τρόπο. Το συγκεκριμένο σύστημα αποθήκευσης ενέργειας θα παρέχει εφεδρική ισχύ, μειώνοντας τη χρήση των γεννητριών ντίζελ και θα προσφέρει “ανακούφιση” στο ενεργειακό δίκτυο, εξομαλύνοντας την απαιτούμενη ζήτηση, κατά τη διάρκεια  των συναυλιών.

Amsterdam Energy ArenA

“Η κοινότητα των ποδοσφαιρικών γηπέδων ενδιαφέρεται. Ήδη είμαστε σε συζητήσεις με 5-6 σημαντικά γήπεδα στην Ευρώπη.”, δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο ανώτερος αντιπρόεδρος της Eaton Craig McDonnell , σε συνέντευξή του στο περιθώριο μιας παρουσίασης στο στάδιο Bislett.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με την Eaton, η λύση xStorage είναι κατά 20% φθηνότερη από μια νέα μπαταρία και κάθε Nissan LEAF, μπορεί να προσφέρει τέσσερις τέτοιες μονάδες. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ