Διάχυτα και αυξανόμενα είναι τα παράπονα για τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας. Ούτε από ένα στόμα, ούτε από δύο, ούτε από τρία. Κρατά καλά εδώ και καιρό. ΟΥΠΣ λοιπόν πρόβλημα. Γιατί καλά να πουλάς και να κρατάς στο συμβόλαιο για δύο – τρία χρονιά. Μετά τι γίνεται όταν ο ασφαλισμένος δεν μπορεί να το κρατήσει; Τσάμπα ο κόπος για των πώληση. Και βέβαια ο απογοητευμένος πελάτης, έχει πάντα κάτι να λέει για την εμπειρία του.

Φταίει πάντα ο πελάτης που μεγαλώνει κάθε χρόνο ηλικιακά για αυτό φουσκώνει και το συμβόλαιο του; Αντε και αν έχει γράψει ζημιές και έχετε δώσει αποζημιώσεις, κάτι γίνεται, η ασφαλιστική θέλει να βγάλει κέρδη, δεν είναι ταμείο για πτωχούν που μοιράζει χρήμα. Αν όμως ο πελάτης δεν έχει κάνει ζημιές ; Θα πείτε κάποιοι έχουμε και τον πληθωρισμό, να το πνίξουμε ; Κάποιοι μπορεί να το πιστέψουν κάποιοι μπορεί να μην το αποδεχτούν.

Δεν φταίει πάντα ο πελάτης που φουσκώνει το τιμολόγια κάθε επόμενο χρόνο. Φταίνει και οι ασφλιστικές μας είπαν μέσα στην εβδομάδα. Δεν κάνουν λένε σωστό underwriting εξαρχής. Βάζουν δεν πάνω και πολλές καλύψεις για να πωλήσουν και μετά το ξανασκέφτονται, ψάχνοντας να βρουν πως θα αφαιρέσουν καλύψεις (αν μπορούν) και πως θα προσθέσουν στον λογαριασμό κάποια παραπάνω ευρώ.

Δεν είναι πολλά λένε για το πρώτο έτος, το ίδιο για το δεύτερο και το τρίτο. Μέχρι που ο πελάτης είτε θα φύγει, είτε θα πάει σε άλλη ασφαλιστική.

Λίγες είναι αυτές που κάνουν σωστό underwriting, λίγοι είναι και ασφαλιστές μας που μπορούν να πωλήσουν χωρίς να έχουν προβλήματα; Τι απ’ όλα; Πάντως πολλοί είναια αυτοί που διαμαρτύρονται.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ