Γράφει η «ξενοδόχος»

Ακόμη καλύτερες μέρες για τον τουρισμό- με βάση τουλάχιστον τα σημερινά στοιχεία των προκρατήσεων για τον προορισμό ‘’Ελλάδα’’- εκτιμά η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Τουρισμού για το 2020, παρά τους τυχόν εξωγενείς κινδύνους και τους αστάθμητους παράγοντες που πάντα μπορεί να επηρεάσουν την πορεία του κλάδου.

Ο υπουργός Τουρισμού εμφανίστηκε χθές, στην εφ’ όλης της ύλης ενημέρωση που παρείχε, αισιόδοξος για την φετινή χρονιά θέτοντας ως στόχο τη μονοψήφια αύξηση των αφίξεων κατά 5%  και τη διψήφια αύξηση των εισπράξεων κατά 10%.

  • Για το μείζον θέμα του κορονοϊού και την κίνηση από την κινεζική αγορά ανέφερε ότι ««παρακολουθούμε πολύ στενά τις εξελίξεις στο ζήτημα και είμαστε σε συνεχή επαφή με το υπουργείο Υγείας».
  • Για το μεταναστευτικό, ο ίδιος επεσήμανε ότι θα υπάρξει ειδική καμπάνια για τους προορισμούς του «μεταναστευτικού», ώστε να υπάρξει αποσύνδεση των νησιών και γενικότεροι προβολή τους.

Οι στόχοι του 2020

Οι στόχοι, όπως είπε ο κ. Θεοχάρης, αφορούν στη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη, στη διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος, με τον εμπλουτισμό των προσφερόμενων υπηρεσιών και τη βελτίωση της ποιότητας, στην ενίσχυση της προστιθέμενης αξίας στον τουρισμό, με την αναβάθμιση του επιπέδου γνώσεων και δεξιοτήτων των ανθρώπων που παράγουν το τουριστικό προϊόν και την προώθηση του ελληνικού τουριστικού brand και της εικόνας της χώρας.

Στο θέμα των ‘’ποσοτικών’’ στόχων πέραν της διψήφιας αύξησης των εισπράξεων, έχει τεθεί ως προτεραιότητα η αύξηση στις τουριστικές αφίξεις κατά τους μήνες Απρίλη, Μάη, και Σεπτέμβρη, Οκτώβρη άνω του μέσου όρου του έτους, η αύξηση στις διανυκτερεύσεις κατά 5% στο τέλος του έτους, η αύξηση της κατά κεφαλήν δαπάνης κατά 4,5% και τέλος η αύξηση των κλινών καταλυμάτων 4 και  5 αστέρων κατά 3% στο τέλος του έτους.

Για το 2019, ο υφυπουργός Τουρισμού, κ. Μάνος Κόνσολας, επεσήμανε ότι η τελική εκτίμηση προβλέπει το 2019 να κλείσει με έσοδα 18,145 δις. ευρώ με το ποσοστό της αύξησης να κινείται στο 12,6%, αφού τα έσοδα το 2018 είχαν κλείσει στα 16,113 δις. ευρώ. Τόνισε ότι  η αύξηση των ταξιδιωτικών εισπράξεων και η καλή πορεία του τουρισμού , συνέβαλε στο να υπερβεί η οικονομία μας το όριο του 2% στο ρυθμό ανάπτυξης για το 2019.

Χαρακτήρισε ιδιαίτερα θετικό το γεγονός ότι  για πρώτη φορά, το 2019, η μέση κατά κεφαλήν δαπάνη κάθε επισκέπτη στη χώρα μας  ήταν αυξημένη κατά  12,3%, φτάνοντας τα 559 ευρώ από 498 ευρώ που ήταν το 2018 ενώ αναφέρθηκε και στην άνοδο της κρουαζιέρας με δεδομένο ότι οι αφίξεις κρουαζιερόπλοιων σε 43 λιμάνια της χώρας ανήλθαν το 2019 στις 3.899 έναντι 3.410 κρουαζιεροπλοίων το 2018, κάτι που αντιστοιχεί σε ποσοστό ανόδου 14,34%. Αντίστοιχη αύξηση καταγράφηκε και στον αριθμό των  επιβατών κρουαζιέρας, που ανήλθαν στις 5.537.500 για το 2019 έναντι  4.788.642 επιβατών το 2018, με το ποσοστό ανόδου να φτάνει στο 15,64%.

Η πρόεδρος του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού κα Άντζελα Γκερέκου αναφέρθηκε στην έναρξη της διαφημιστικής καμπάνιας φέτος ήδη νωρίτερα από τον ΕΟΤ, με κεντρικό μήνυμα «Greece. Always in season».

Συγκεκριμένα για την περίοδο Ιανουάριο ως Μάιο του 2020, ο ΕΟΤ έχει συγκεκριμένη διαδικτυακή, τηλεοπτική και έντυπη παρουσία σε Διεθνή ΜΜΕ, όπως το EURONEWS, το BBC, το  CNN, το BLOOMBERG καθώς και σε ενημερωτικά αναγνωρισμένα με κοινό υψηλό αναγνωστικό και οικονομικό επίπεδο μέσα όπως η Wall Street Journal, οι Financial Times, οι New York Times, αλλά και σε διεθνείς διαδικτυακές πλατφόρμες, όπως Google, Expedia, Trip Advisor, Skyscanner, Twitter, ενώ μάλιστα καινοτομεί στη συνεργασία με την Mastercard καθώς και με την Accu Weather, ώστε να έχει απήχηση σε επισκέπτες υψηλού οικονομικού επιπέδου.

Η πρώτη αυτή φάση της διαφήμισης αφορά ποσά της τάξης των 8 εκατ. ευρώ συνολικά.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ