Η Emirates κατόπιν αιτημάτων από κυβερνήσεις και πελάτες, αποφάσισε να διατηρήσει τις επιβατικές πτήσεις προς 13 χώρες για όσο αυτό είναι εφικτό, προκειμένου να βοηθήσει τους ταξιδιώτες να επιστρέψουν στην πατρίδα τους.

  • Παράλληλα, εξακολουθεί να διατηρεί ζωτικής σημασίας διεθνείς αεροπορικές συνδέσεις κινητοποιώντας το στόλο της για τη μεταφορά βασικών αγαθών, συμπεριλαμβανομένων και ιατρικών προμηθειών σε όλο τον κόσμο.
  • Πιο συγκεκριμένα, η αεροπορική εταιρεία συνεχίζει τις εμπορικές και επιβατικές πτήσεις της σε ΗΠΑ, Καναδά, Ηνωμένο Βασίλειο, Ελβετία, Αυστραλία, Νότια Αφρική, Χονγκ Κονγκ, Ταϊλάνδη, Μαλαισία, Φιλιππίνες, Ιαπωνία, Σιγκαπούρη, Νότια Κορέα.

Η κατάσταση παραμένει δυναμική και οι ταξιδιώτες μπορούν να ελέγξουν τις πληροφορίες της πτήσης τους στο emirates.com.

Επιπλέον, προκειμένου να ανταποκριθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο σε αυτή την κρίσιμη κατάσταση έχει προχωρήσει και στις παρακάτω ενέργειες:

Μέτρα μείωσης κόστους

Ο Όμιλος Emirates έχει προχωρήσει σε μια σειρά μέτρων για τον περιορισμό του κόστους, καθώς οι προοπτικές για την ταξιδιωτική ζήτηση στις αγορές παραμένουν αδύναμες.

  • Μεταξύ άλλων, θα παγώσουν οι προσλήψεις, οι οποίες δεν χαρακτηρίζονται επείγουσες για την ομαλή λειτουργία της εταιρείας και οι εργαζόμενοι ενθαρρύνονται να ζητήσουν αμειβόμενη ή μη αμειβόμενη άδεια λόγω των μειωμένων πτήσεων.
  • Επιπλέον, μειώνεται κατά 25% έως 50% ο βασικός μισθός της πλειοψηφίας των εργαζομένων για τρεις μήνες, ενώ οι πρόεδροι της Emirates και της dnata, Sir Tim Clark και Gary Chapman, δέχονται 100% μείωση των αποδοχών τους για τρεις μήνες.

Διασφάλιση των πελατών, των εργαζομένων και των κοινοτήτων

Ο Όμιλος Emirates παρακολουθεί στενά την κατάσταση και διατηρεί τακτικές επαφές με όλες τις αρμόδιες αρχές, έτσι ώστε να μπορεί να εφαρμόζει τις πιο πρόσφατες οδηγίες για να κρατήσει τους ταξιδιώτες και τους υπαλλήλους του ασφαλείς και υγιείς.

Η εταιρεία αποθάρρυνε έντονα τους υπαλλήλους της από την πραγματοποίηση μη σημαντικών ταξιδιών, υλοποίησε εργασία από το σπίτι για όλους τους εργαζόμενους όπου ήταν εφικτό, βελτίωσε τα πρωτόκολλα καθαρισμού και απολύμανσης στις εγκαταστάσεις της, εισήγαγε θερμικό έλεγχο σε κεντρικά σημεία εισόδου στα γραφεία της και δρομολόγησε εσωτερικές εκπαιδευτικές καμπάνιες για την υγιεινή των χεριών και τις πρακτικές υγείας για τη μείωση του κινδύνου του COVID-19.

Τις τελευταίες εβδομάδες, η αεροπορική εταιρεία έχει εφαρμόσει ενισχυμένα μέτρα καθαρισμού και απολύμανσης σε όλα τα αεροσκάφη της που αναχωρούν από το Ντουμπάι και συνεργάστηκε στενά με τα αεροδρόμια για την εφαρμογή μέτρων ελέγχου, όπως απαιτούνται από τις τοπικές αρχές, υποστηρίζοντας πλήρως όλες τις πρωτοβουλίες για τη διαφύλαξη της υγείας των κοινοτήτων σε κάθε αγορά όπου δραστηριοποιείται.

  •  Η παρουσία της Emirates στην ελληνική αγορά ξεκίνησε το 1996. Τα τελευταία 24 χρόνια, η Emirates έχει προσφέρει τις υπηρεσίες της σε περισσότερους από 3,1 εκατομμύρια επιβάτες στην ελληνική αγορά.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ