Δημήτρης Μαλλάς

Έμφαση στην εμπειρία των καταναλωτών επιδιώκει να δώσει η γνωστή αλυσίδας Κωτσόβολος, η οποία λανσάρει μία νέα προσέγγιση αρχής γενομένης από το κατάστημα στο εμπορικό κέντρο The Mall Athens.

«Το κατάστημα εδώ θα αποτελέσει την βάση για τις ανακαινίσεις που θα γίνουν μέσα στα επόμενα 2-3 χρόνια» σημείωσε ο Γιάννης Βασιλάκος, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Κωτσόβολος κατά τη διάρκεια της παρουσίασης που έγινε σε εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης με αφορμή τα εγκαίνια του ανακαινισμένου καταστήματος στο The Mall Athens. Σύμφωνα με τον κ. Βασιλάκο, η διαδικασία των ανακαινίσεων θα συνεχιστεί και ο στόχος είναι μέσα στα επόμενα χρόνια και τα 95 καταστήματα της αλυσίδας να έχουν φθάσει στο επιθυμητό σημείο. Τα μεγάλα καταστήματα της αλυσίδας (σ.σ. η αρχή γίνεται με το κατάστημα στην περιοχή του Διεθνούς Αεροδρομίου Αθηνών) θα βασιστούν στην προσέγγιση που έχει ήδη γίνει στο κατάστημα στο The Mall Athens, ενώ στα υπόλοιπα οι αλλαγές που θα γίνουν εξαρτώνται και από το μέγεθος και τους χώρους που υπάρχουν. Ο κ. Βασιλάκος ανέφερε ότι θα υπάρξουν και άλλες μετεγκαταστάσεις καταστημάτων, ενώ ολόκληρη η διαδικασία των ανακαινίσεων αναμένεται να διαρκέσει 2-3 χρόνια και θα απορροφήσει σημαντικό μέρος των επενδύσεων της αλυσίδας, οι οποίες για τα επόμενα χρόνια θα κινούνται μεταξύ 8 και 10 εκατ. ευρώ ετησίως.

Στο κατάστημα στο The Mall Athens, υπάρχουν αρκετές καινοτομίες όπως, για παράδειγμα, το πρώτο Apple Shop στην Ελλάδα, το οποίο έχει σχεδιαστεί σε συνεργασία και με βάση τις αυστηρές προδιαγραφές της αμερικανικής εταιρείας αλλά και ο πρωτοποριακός καθρέφτης/οθόνη στην περιοχή των προϊόντων προσωπικής φροντίδας που χρησιμοποιείται για την καθοδήγηση του καταναλωτή. Μεταξύ άλλων, στο ανακαινισμένο κατάστημα, υπάρχει ειδικός χώρος για συντηρητές κρασιού, ενώ ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί και στην παρουσίαση των συσκευών για την κουζίνα. Στην περιοχή με τα προϊόντα ήχου, ένα ειδικό σύστημα βοηθάει να ανακαλύψει κανείς τη μουσική που του ταιριάζει ή ακόμα και να δοκιμάσει τη δική του συσκευή και να ανακαλύψει τον ήχο της σε ηχεία ή ακουστικά. Επιπλέον στο σημείο αυτό, το Sound Shower, ένα σύστημα που εκπέμπει διαφορετικούς φυσικούς ήχους, βοηθά τον επισκέπτη να δοκιμάσει τα ακουστικά σε συνθήκες εξωτερικού χώρου.

Σε κάθε σημείο του καταστήματος υπάρχουν πληροφορίες για όλα τα προϊόντα και τις λειτουργίες των προϊόντων με ηλεκτρονικό τρόπο. Επίσης, σε επιλεγμένους κωδικούς προϊόντων, QR codes προσφέρουν επιπλέον πληροφορίες ανά συσκευή, ενώ στα ράφια υπάρχουν οι απαραίτητοι ηλεκτρονικοί οδηγοί (Widgets) για άμεση ενημέρωση για τα αναλώσιμα που χρειάζεται η συσκευή, είτε αφορά τις σακούλες για ηλεκτρικές σκούπες ή τα μελάνια των εκτυπωτών.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ