Μεθαύριο Πέμπτη -και με την προϋπόθεση πως δεν θα δοθεί ένα παράταση- κηρύσσεται η εκκίνηση της διαδικασίας για την παραχώρηση της “Αττικής Οδού“.
Η προθεσμία-πρώτη από σειρά κρίσιμων, που θα ακολουθήσουν- αφορά στην υποβολή φακέλου εκδήλωσης ενδιαφέροντος, και αφού υπήρξαν ουσιαστικές τροποποιήσεις που διευκολύνουν τη συμμετοχή στον “διαγωνισμό των διαγωνισμών” περισσότερων ελληνικών και ξένων εταιρειών, επενδυτικών σχημάτων.
  •   Για παράδειγμα η μείωση στο 10% (από 20%), το ποσοστό συμμετοχής ενός υποψηφίου σε εταιρεία διαχείρισης αυτοκινητοδρόμου, συμμετοχή που θα μπορεί να είναι και έμμεση μέσω θυγατρικής.
  •   Ο πλειοδοτικός διαγωνισμός αφορά στην παραχώρηση- για 25ετία– υπηρεσιών σχετικά με τη χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση με την υφιστάμενη σύμβαση να λήγει το 2024.
   Το αντικείμενο της παραχώρησης-όπως αναφέρεται σχετικά- περιλαμβάνει μόνο την υποχρέωση της συντήρησης (και όχι κατασκευαστικό έργο).
Με τα μέχρι και χθες διαθέσιμα στοιχεία:
  • 15 είναι οι οντότητες που συμμετέχουν (από κατασκευαστικές μέχρι επενδυτικά χαρτοφυλάκια).

Τα δεδομένα μέχρι στιγμής:

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με το Αυστραλιανό fund First Sentier,

Η Μytilineos με την Vinci,

Η ΕΛΛΑΚΤΩΡ με την ΑΒΑΞ και το fund Ardian

Η ΙΝΤΡΑΚΑΤ έχει συζητήσει  με την Macquarie και πιθανά την πορτογαλική Brisa.

Ενδιαφέρον για να κατέβουν στον διαγωνισμό έχουν δείξει και αρκετές ξένες υπερδυνάμεις των αυτοκινητοδρόμων όπως η Ιταλική Autostrade.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ