Μετά τις πολλές και πρόσφατες οδυνηρές εμπειρίες καταναλωτών, η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας αποφάσισε να δημιουργήσει έναν νέο Μόνιμο Μηχανισμό Αποζημίωσης των καταναλωτών για τις περιπτώσεις που θα μένουν χωρίς ρεύμα λόγω βλαβών στο δίκτυο, προσαρμοσμένο στο μοντέλο άλλων χωρών, όπως η Μεγάλη Βρετανία και η Αυστραλία.

Η ΡΑΕ θα ακολουθήσει το παράδειγμα αντίστοιχων μηχανισμών που ισχύουν σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Αποκλειστικός υπεύθυνος της αποζημίωσης καθίσταται ο ΔΕΔΔΗΕ, ο οποίος θα καταβάλλει άμεσα στον καταναλωτή ένα ποσό της τάξης των 100 ευρώ την ημέρα, όταν οι διακοπές ρεύματος ξεπερνούν κάποιες ώρες.

Ο ΔΕΔΔΗΕ θα μπορεί στη συνέχεια να διεκδικήσει την αποζημίωση από κάποιον άλλο φορέα που θεωρεί υπεύθυνο για τη βλάβη ή για την αδυναμία έγκαιρης αποκατάστασής της (π.χ. δήμοι, περιφέρειες κ.λπ.).

Ο νέος αυτός μηχανισμός προφανώς δεν θα είναι έτοιμος να καλύψει αποζημιώσεις για τους καταναλωτές που έμειναν χωρίς ρεύμα στην κακοκαιρία «Ελπίς», το ενδεχόμενο ωστόσο αποζημίωσής τους άφησε ανοιχτό ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κώστας Σκρέκας.

«Όταν ολοκληρωθούν οι αποκαταστάσεις, θα τα βάλουμε όλα στο τραπέζι για να δούμε τι πρέπει να γίνει»,

Τα προβλήματα ηλεκτροδότησης, που με την έλευση της κακοκαιρίας «Ελπίς» άφησαν χωρίς ρεύμα 200.000 καταναλωτές σε ολόκληρη τη χώρα, συνεχίστηκαν και χθες σε περιοχές της Αττικής, με τα συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ να δίνουν μάχη για την πλήρη αποκατάστασή τους για τρίτη συνεχόμενη νύχτα, καθώς χωρίς ρεύμα παραμένουν πολλά νοικοκυριά, με την πλευρά των εργαζομένων να εκτιμά ότι η πλήρης αποκατάσταση των βλαβών θα κλείσει δύσκολα και σήμερα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ