Ανταγωνισμός μεταξύ ασφαλιστικών, παραγωγή, δείκτης ζημιών και κερδοφορία είναι τα τέσσερα βασικά στοιχεία που απασχολούν το κλάδο αυτοκινήτου. Ασφαλιστικές και ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές στοχεύουν ανέκαθεν να να αυξήσουν τα μερίδια τους στην αγορά.

της Ελενας Ερμείδου

Σοβαρά μερίδια έχουν πάρει μέχρι σήμερα από την μαζική εμφάνιση τους, οι ΕΠΥ λόγω κυρίως του χαμηλού ασφαλίστρου και των υψηλών προμηθειών που δίνουν, ωστόσο ουκ ολίγοι ασφαλισμένοι οδηγοί οχημάτων βρέθηκαν ‘στον δρόμο’ από τα λουκέτα που μπήκαν.

Αδιάφορος, ωστόσο απέναντι στο φαινόμενο ΕΠΥ εμφανίζεται ο Ιωάννης Βοτσαρίδης, μιλώντας για την Interlife, το αυτοκίνητο και τον ανταγωνισμό. Η Interlife όπως τόνισε γράφει υγιή ανάπτυξη στο αυτοκίνητο όταν μεγάλες ασφαλιστικές γράφουν στην loss ratio 95%.

Αναφερόμενος στις ΕΠΥ ξεκαθάρισε ότι δεν τις βλέπει ανταγωνιστικά καθώς αυτές “ξεφυτρώνουν σας μανιτάρια, αλλά εξαφανίζονται μέσα σε ένα βράδυ”.  Εκτιμά όπως έχει γράψει σε πρόσφατα δημοσιεύματα του το Insuranceworld.gr (Διαβάστε: Στις Συμπληγάδες Πέτρες (;) οι ΕΠΥ ότι τα πράγματα για τις ΕΠΥ Ασφαλιστικές θα αλλάξουν σύντομα, ωστόσο υπογραμμίζει ότι μερίδιο ευθύνης έχουν και οι ασφαλισμένοι κάτοχοι οχημάτων οι οποίοι ενώ γνωρίζουν, επιμένουν να αναζητούν φτηνό ασφάλιστρο, χωρίς να υπολογίζουν τους κινδύνους που εγκυμονεί, ένα τέτοιο ασφάλιστρο.

Σημειώνεται ότι η Interlife με συγκεκριμένη στρατηγική και με όχι φτηνό ασφάλιστρο κατέλαβε την 5η θέση στον στόλο ασφαλισμένων οχημάτων στην αγορά το 2018.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ