Μέχρι τις 10 Ιουνίου αναμένεται να έχει εγκριθεί το master plan του ΟΛΠ, η οποία θα ανοίξει το δρόμο για την έναρξη του επενδυτικού προγράμματος του Οργανισμού, ενώ πέραν των υποχρεωτικών επενδύσεων, προχωρούν και οι πρόσθετες που δεν περιλαμβάνονται στη σύμβαση παραχώρησης.

Όπως τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ captain Fu Chengqiu κατά την παρουσίαση που πραγματοποίησε η διοίκηση του οργανισμού στην Ένωση Θεσμικών, φέτος αναμένεται να ξεκινήσουν οι επενδύσεις που αφορούν στη δεύτερη φάση της ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης (ύψους 30 εκατ. ευρώ), η νότια επέκταση (ύψους 136 εκατ. ευρώ), το πάρκινγκ στο RoRo terminal (ύψους 50 εκατ. ευρώ που θα ξεκινήσει το Νοέμβριο) καθώς και τα έργα στον ΟΔΔΥ.

Η προτεραιότητά μας αυτή τη στιγμή είναι η πραγματοποίηση των υποχρεωτικών επενδύσεων, έχουμε καθήκον και υποχρέωση να τις υλοποιήσουμε, είμαστε έτοιμοι σε ό,τι αφορά τα σχέδια και τη χρηματοδότηση, περιμένουμε την έγκριση από τα αρμόδια υπουργεία και τους φορείς για το master plan και μόλις πάρουμε τις εγκρίσεις και τις άδειες θα ξεκινήσουμε αμέσως τις επενδύσεις, ανέφερε ο κ. Fu.

Εκτός όμως από την υλοποίηση των επενδύσεων, η διοίκηση του ΟΛΠ έχει θέσει δύο ακόμη στόχους για το αμέσως επόμενο διάστημα: την περαιτέρω βελτίωση του επιπέδου παροχής υπηρεσιών του λιμανιού και σε αυτήν την κατεύθυνση θα ενταθεί το μάρκετινγκ στην τοπική και τη διεθνή αγορά, με επισκέψεις και επαφές με πελάτες, αύξηση των δραστηριοτήτων στα containers, το RoRo, τη ναυπηγοεπισκευή αλλά και την κρουαζιέρα.

Ο τρίτος στόχος αφορά στη βελτίωση της εσωτερικής απόδοσης της εταιρείας, την ενίσχυση της αποδοτικότητας του προσωπικού, τη δημιουργία νέων πόρων για την εταιρεία με παράλληλη μείωση στα κόστη, ανέφερε η διοίκηση.

Εξάλλου η διοίκηση του ΟΛΠ αναφέρθηκε και στους γενικότερους στόχους αλλά και στον ανταγωνισμό που θα αντιμετωπίσει ο Πειραιάς, τόσο στην ευρύτερη περιοχή όσο και στην Ελλάδα, ιδιαίτερα μετά την ιδιωτικοποίηση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης.

«Βλέπουμε με πολύ θετική ματιά το θέμα του ανταγωνισμού γιατί πιστεύουμε ότι μπορεί να οδηγήσει σε βελτίωση της απόδοσης και της διαχείρισης, να ενεργοποιήσει δυνάμεις προς το συμφέρον της εταιρείας. Θέλουμε να κάνουμε τον Πειραιά το μεγαλύτερο διαμετακομιστικό λιμάνι της Μεσογείου και το μεγαλύτερο λιμάνι homeporting της περιοχής, που σημαίνει ότι νωρίτερα ή αργότερα θα έχουμε ανταγωνισμό» ανέφερε ο captain Fu Chengqiu.

Πρόσθεσε ότι ο Πειραιάς έχει προνομιακή θέση και γεωγραφικό πλεονέκτημα, προχωρά τις επενδύσεις βελτίωσης των υποδομών και του εξοπλισμού ενώ σε συνεργασία με τους εργαζόμενους γίνεται καταβάλλεται προσπάθεια για πιο πελατοκεντρική λειτουργία του Οργανισμού.

Στον τομέα της ναυπηγοεπισκευής, όπως τόνισε ο σύμβουλος της διοίκησης και μέλος του ΔΣ Αθ. Λιάγκος με τη νέα πλωτή δεξαμενή ο ΟΛΠ θα ανακτήσει χαμένες δουλειές που μέχρι σήμερα πήγαιναν σε ναυπηγεία της Ευρώπης και της Τουρκίας. Αλλάζουμε τη δομή της ΝΕΖ ώστε ο ΟΛΠ εκτός από πάροχος των υποδομών να είναι πάροχος υπηρεσιών μέσω υπεργολάβων, ανέφερε ο αν. διευθύνων σύμβουλος Α. Καρακώστας.

Σημειώνεται ότι κατά τους πρώτους μήνες του 2018 συνεχίζεται η ανοδική πορεία της Εταιρείας με την πιο σημαντική αύξηση να σημειώνεται στο Car Terminal (+32 % στο transit και +23% στο εγχώριο φορτίο για το διάστημα Ιανουαρίου – Απριλίου 2018).

Στο πρώτο τρίμηνο του 2018 εμφανίζουμε πολύ πιο θετικό αποτέλεσμα από τις προβλέψεις που είχαμε κάνει ανέφερε η διοίκηση.

Σε ό,τι αφορά τα αποτελέσματα του 2017, που ήταν και η πρώτη πλήρης χρονιά της νέας διοίκησης του ΟΛΠ, υπενθυμίζεται ότι ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε € 111,5 εκατ. έναντι € 103,5 εκατ. της αντίστοιχης χρήσης 2016 παρουσιάζοντας αύξηση 7,7 %.

Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε € 21,2 εκατ. έναντι € 11,0 εκατ. της χρήσης 2016 παρουσιάζοντας αύξηση 92% και το καθαρό αποτέλεσμα ήταν βελτιωμένο κατά 68,6% σε € 11,3 εκατ. έναντι € 6,7 εκατ. της χρήσης 2016.

Πρόκειται, όπως τόνισε η διοίκηση για την καλύτερη επίδοση κερδοφορίας της Εταιρείας κατά την τελευταία δεκαετία.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ