Όχι κατά 10, ούτε κατά 20, αλλά κατά 95% (!) αυξήθηκαν οι πωλήσειςμέσω διαδικτύου της Zara, όπως ανακοίνωσε σήμερα η μητρική εταιρεία Inditex.

Το ποσοστό αφορά τον μήνα Απρίλιο που κατά κοινή ομολογία οι πωλήσεις σε φυσικά καταστήματα βρέθηκαν στο ναδίρ εξαιτίας του lockdown. Η εταιρεία εκτιμά ότι η αλλαγή θα είναι μόνιμη, καθώς μέχρι το 2022 το ένα τέταρτο των πωλήσεων αναμένεται να είναι διαδικτυακό, σε σύγκριση με 14% το 2019.

Παρ’ όλα αυτά, η εταιρεία κατέγραψε την πρώτη της τριμηνιαία απώλεια, καθώς οι πωλήσεις του ομίλου μειώθηκαν συνολικά. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις μειώθηκαν στα 3,3 δισ. ευρώ για τους πρώτους τρεις μήνες του μήνα, από 5,9 δισ. ευρώ τον προηγούμενο χρόνο. Αυτό οδήγησε σε τριμηνιαία απώλεια 409 εκατομμυρίων ευρώ για την ισπανική εταιρεία, στην οποία ανήκουν επίσης οι μάρκες Bershka και Pull & Bear.

«Το lockdown επιταχύνει τις υπάρχουσες τάσεις, αναγκάζοντας τους λιανοπωλητές να αναγνωρίσουν ότι έχει ξεκινήσει η ψηφιακή εποχή» δήλωσε η Sophie Lund-Yates, του χρηματιστηριακού οίκου Hargreaves Lansdown.

«Οι ιδιοκτήτες της Zara εργάζονταν ήδη για τη βελτίωση των διαδικτυακών τους δυνατοτήτων, αλλά το lockdown την καθιστά πλέον επείγουσα» δήλωσε. Το απόθεμα υποχώρησε κατά 10% τον Απρίλιο είπε, «σε πλήρη αντίθεση με αυτά πολλών ανταγωνιστών, που έχουν φορτωθεί με σωρούς αποθεμάτων» συμπλήρωσε.

Οι μετοχές της Inditex αυξήθηκαν 2,3% στις συναλλαγές στο χρηματιστήριο της Μαδρίτης.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ