Σχεδόν 1 εκατ. συνδρομητές έχασε το Netflix το δεύτερο τρίμηνο του έτους, όμως η μετοχή της εταιρείας αντέδρασε με άνοδο, καθώς η διοίκηση είχε προβλέψει την απώλεια 2 εκατ. συνδρομητών.

Για την ακρίβεια, το Netflix έχασε 970.000 συνδρομητές το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου, με τη συνδρομητική του βάση να διαμορφώνεται στα 220,67 εκατ. άτομα.

Για το τρίτο τρίμηνο, περιμένει ότι θα αυξήσει τους συνδρομητές του κατά 1 εκατ. άτομα.
Η εταιρεία κάνει προσπάθειες να αυξήσει τη συνδρομητική της βάση και να περιορίσει τους «δανεικούς» κωδικούς, προσφέροντας ένα φθηνότερο πακέτο με διαφημίσεις, από τις αρχές του 2023.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ