Στην αγορά της Ιαπωνίας στρέφει το βλέμα η Safe Bulkers, συμφερόντων του εφοπλιστή Πόλυ Χατζηιωάννου, στο πλαίσιο της νέα επενδυτικής στρατηγικής για την απόκτηση νέων Capesize.

Όπως έγινε γνωστό, η νεότερη εξαγορά αφορά το Capesize που θα ονομαστεί MV Maria, κατασκευής 2014, το οποίο η ναυτιλιακή απέκτησε έναντι τιμήματος 33,8 εκατ. δολαρίων. 

Το ιαπωνικό πλοίο, χωρητικότητας 181.000 dwt, έχει προγραμματισμένη ημερομηνία παράδοσης εντός του Φεβρουαρίου 2022, ενώ η εξαγορά του θα γίνει από τα ταμειακά διαθέσιμα της εταιρείας.

«Πρόκεται για το έκτο capesize και το 40ο πλοίο του στόλου μας», δήλωσε ο πρόεδρος της εταιρείας Λουκάς Μπάρμπαρης και προσέθεσε ότι το «Maria” είναι το αδελφό πλοίο του “Stelios Y” που αγόρασε πρόσφατα η Safe Bulkers. Όπως επεσήμανε η τιμή του είναι ανταγωνιστική, λόγω της εποχικής διόρθωσης της αγοράς στα capes.

Όπως ανέφερε η VesselsValue τον περασμένο Οκτώβριο, η αξία ενός πλοίου των συγκεκριμένων προδιαγραφών ήταν στα 40 εκατ. δολάρια. Παρόλα αυτά, η αγορά ξηρού φορτίου πλέον έχει υποχωρήσει και βρίσκεται πλέον στο χαμηλότερο επίπεδο από τον Ιούνιο 2020, παρασύροντας και τις αξίες των capesize.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ