του Βάιου Κρόκου

Το δικό της στίγμα, με μια ολιστική προσέγγιση στην εξυπηρέτηση του πελάτη και σε ρόλο συμμάχου, συνεχίζει να δίνει η AXA Ασφαλιστική. Σε αυτή την λογική εντάσσεται η πρόσφατη συνεργασία με την UBER ή άλλες επίσης σύγχρονες υπηρεσίες όπως η εξ’ αποστάσεως πραγματογνωμοσύνη για τα ακίνητα, η εξ’ αποστάσεως δήλωση ενός ατυχήματος μέσω ενός smartphone κ.α. Αυτά εξήγησε, μεταξύ άλλων, ο διευθύνων σύμβουλος της AXA Ασφαλιστικής, κ. Ερρίκος Μοάτσος στο χθεσινό IWLive με τον CEO της ethosGroup, κ. Κωνσταντίνο Ουζούνη.

Δείτε επίσης: Τιμητική διάκριση του Ερρίκου Μοάτσου ως διακεκριμένου ηγέτη στην ελληνική ασφαλιστική αγορά

Στο επίκεντρο της συζήτησης βρέθηκαν κρίσιμα ζητήματα όπως η πορεία του Κλάδου Περιουσίας: Τουρισμός – ξενοδοχεία, κυβερνοασφάλεια, κλιματική αλλαγή και φυσικές καταστροφές, μεταξύ άλλων, απασχολούν ιδιαίτερα την ασφαλιστική βιομηχανία, σύμφωνα με τον κ. Μοάτσο. Αναφέρθηκε δε και στον εν εξελίξει διάλογο με την Πολιτεία και το φορολογικά κίνητρα που αναζητά ο κλάδος, δηλώνοντας αισιόδοξος πως θα υπάρξει επιτέλους ένα θεσμοθετημένο σύστημα για την πρόληψη και την εκ προτέρων προστασία έναντι των φυσικών καταστροφών, όπως έχει παρουσιάσει αναλυτικά η ΕΑΕΕ.

Μιλώντας για την πανδημία, ο κ. Μοάτσος σημείωσε πως μέσα από τους διαφορετικούς τρόπους λειτουργίας πάντα υπάρχουν ευκαιρίες. Μέσα από την ανάλυση της κατάστασης, η AXA επικεντρώνεται σε αμυντικές και προωθητικές ενέργειες ταυτόχρονα.

Αναφερόμενος στο ευαίσθητο κομμάτι της Υγείας, ο κ. Μοάτσος σημείωσε πως ο κλάδος είναι από τους πλέον αναπτυσσόμενους καθώς ο κάθε πολίτης αναζητά μια αξιοπρεπή νοσηλεία. Όπως εξήγησε η Υγεία αποτελεί ένα ακόμη πεδίο για συνεργασία και συμπράξεις, έχοντας αναγνωρίσει – ωστόσο – αρχικά πως οι ρόλοι (δημόσιος – ιδιωτικός τομέας) δεν είναι ανταγωνιστικοί αλλά συμπληρωματικοί.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τον κ. Μοάτσο, σαφώς και μπορεί να γίνει πιο αποτελεσματική διαχείριση των υποδομών νοσηλείας του Δημοσίου, και το ενδιαφέρον και οι δυνατότητες που έχουν οι ασφαλιστικές εταιρείες για συνεργασία σε αυτό το κομμάτι είναι υπαρκτά.

“Ένα πολύ σημαντικός κίνδυνος είναι πλέον το cyber risk”, τόνισε ο κ. Μοάτσος σημειώνοντας πως η κυβερνοασφάλεια και τα συστήματα προστασίας της AXA είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο.

“Είναι από τους πιο σοβαρούς αναδυόμενους κινδύνους ασφάλισης…ωστόσο, όπως και η πανδημία έτσι και μια κυβερνοεπίθεση δεν έχει χωρικά όρια γεγονός που δημιουργεί ακόμα ερωτηματικά για την ποσοτικοποίηση των κινδύνων”, σημείωσε χαρακτηριστικά.

Γύρω από τον κρίσιμο τομέα του τουρισμού, ο κ. Μοάτσος επεσήμανε πως από την πρώτη στιγμή η AXA στήριξε τον κλάδο με προσαρμογές στους όρους ασφάλισης των ξενοδοχείων, μιας και κάποια από αυτά ηταν κλειστά λόγω πανδημίας – lockdown.

Για την επόμενη μέρα, όπως τόνισε, ο διάλογος συνεχίζεται διεθνώς ώστε η ασφαλιστική αγορά να μπορέσει να διαπιστώσει σε τι βαθμό μπορεί να υπάρξει ένα σύστημα κάλυψης πανδημίας, κάτι που απαιτεί – σε κάθε περίπτωση – συμπράξεις με τον δημόσιο τομέα.

Πως κινείται η AXA – η επόμενη μέρα

Αισθητή ήταν η μείωση των νέων πωλήσεων τον Απρίλιο και εν μέρει τον Μάιο, ωστόσο θετική εξέλιξη αποτέλεσε η επαναφορά της νέας παραγωγής σε μεγάλο βαθμό τον Ιούνιο. “Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί και επιφυλακτικοί με τις προβλέψεις, ωστόσο, καθώς το Φθινόπωρο μπορεί να έχουμε ένα επόμενο κύμα ή οι επιχειρήσεις μπορεί να έχουν σοβαρές προκλήσεις”, σημείωσε.

Από το ξέσπασμα της πανδημίας, στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της AXA ήταν η ασφάλεια των ανθρώπων και η εξυπηρέτηση των πελατών. Με βασικό άξονα την “Έμπρακτη Στήριξη 360” η AXA:

-εξασφάλισε την ομαλή συνέχεια των λειτουργιών για τους εργαζομένους της,

-στήριξε τα γραφεία πωλήσεων των συνεργατών με αναθέωρηση στόχων,

-στήριξε τους ασφαλισμένους, με διόρθωση (μείωση) του ασφαλίστρου στα αυτοκίνητα, επιστρέφοντας ουσιαστικά ένα μέρος μιας μη αναμενόμενης θετικής αξίας που δημιουργήθηκε λόγω lockdown. Παράλληλα, επεκτάθηκε επίσης η υπηρεσία τηλεϊατρικής καθοδήγησης για 100.000 ασφαλισμένους,

-προχώρησε σε δωρεές στο δημόσιο σύστημα Υγείας, στηρίζοντας ευπαθείς ομάδες της κοινωνίας.

Κατά τ’ άλλα, η AXA έχοντας ήδη υιοθετήσει εδώ και καιρό μια σύγχρονη εργασιακή κουλτούρα, εδώ και δυο χρόνια προσφέρει μια φορά την εβδομάδα την τηλεργασία για τους εργαζομένους, διατηρώντας το υψηλό επίπεδο της αποδοτικότητας.

Καταλήγοντας, ο κ. Μοάτσος εξέφρασε την επιθυμία η ασφαλιστική αγορά να αναπτυχθεί περαιτέρω με άμεσες αποζημιώσεις για κάθε καταστροφικό γεγονός, να αποτελεί partner – σύμμαχο κάθε ασφαλισμένου, προσβλέποντας σε μια ακόμη μεγαλύτερη παρουσία της προς όφελος της κοινωνίας και της οικονομίας…

 

 

 

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ