Σε αρκετές περιπτώσεις, που καταγράφονται στην Ευρώπη αλλά και εκτός γηραιάς Ηπείρου, ορισμένα ηλεκτρικά οχήματα δεν επιδέχονται επιδιόρθωσης ή ακόμη και μικρών παρεμβάσεων στις καταστραμμένες μπαταρίες τους, ζημιές που προκλήθηκαν από κάποιο ατύχημα.
Το ζήτημα αυτό εξαναγκάζει τις ασφαλιστικές εταιρείες να καταγράψουν ως “μη λειτουργικά” αυτοκίνητα ακόμη και με λίγα χιλιόμετρα – γεγονός που οδηγεί σε υψηλότερα ασφάλιστρα.
Αυτές οι μπαταρίες στοιβάζονται σε διαλυτήρια σε ορισμένες χώρες ανά τον κόσμο, δημιουργώντας τριγμούς στο όραμα για μια κυκλική οικονομία στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι μπαταρίες μπορεί να κοστίζουν δεκάδες χιλιάδες δολάρια και αντιπροσωπεύουν έως και το 50% της τιμής ενός EV, καθιστώντας συχνά την αντικατάστασή τους ασύμφορη.
Και ενώ ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Ford Motor Co (F.N) και η General Motors Co (GM.N) ανέφεραν ότι έχουν συνδράμει στην διευκόλυνση επισκευής των μπαταριών, η Tesla Inc (TSLA.O) ακολούθησε ένα αντίθετο μοτίβο με το μοντέλο Y που κατασκευάστηκε στο Τέξας, το νέο δομικό πακέτο μπαταριών του οποίου έχει περιγραφεί από τους ειδικούς ως «μηδενικής επισκευής».
Ανίστοιχη εικόνα, σύμφωνα με έρευνα του Reuters, παρουσιάζουν και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως οι Nissan Motor Co (7201.T), Hyundai Motor Co (005380.KS), Stellantis (STLAM.MI) , BMW (BMWG.DE), Renault (RENA.PA) κ.ά.
Περισσότερα στο insuranceworld.gr