Γράφει η «ξενοδόχος»

Τρέχουν και δε φτάνουν ξενοδόχοι και υπουργείο Τουρισμού προκειμένου να προλάβουν τα ανοικτά «μέτωπα» στον τουρισμό, που -κυριολεκτικά- δεν έχουν τελειωμό.

Ένα από αυτά τα ανοικτά μέτωπα έχει να κάνει και με τη «φάμπρικα» αγωγών που φοβούνται οι ξενοδόχοι για φέτος το καλοκαίρι στην περίπτωση που έρθει ένας τουρίστας στην Ελλάδα και νοσήσει από CoViD-19.

Στο Σχέδιο Υγειονομικών Κανόνων για τα καταλύματα που έχει υποβάλει ήδη στους φορείς το υπουργείο Τουρισμού περιλαμβάνεται η κατάρτιση ενός πλήρους σχεδίου δράσης από τη διοίκηση/ διεύθυνση του ξενοδοχείου και η συνεργασία με γιατρό, ο οποίος είτε διά ζώσης είτε με τηλεϊατρική θα διαπιστώνει εάν ένας τουρίστας πρέπει να υποβληθεί σε τεστ για κορωνοϊό.

Επιπλέον, το υπουργείο Τουρισμού θα μισθώσει ένα τουριστικό κατάλυμα σε κάθε τουριστική περιοχή της χώρας, το οποίο θα λειτουργεί ως “ξενοδοχείο καραντίνας”, όπου θα μεταφέρονται τουρίστες που διαπιστώνεται ότι είναι φορείς του κορωνοϊού.

  • Βασικός στόχος να μην κλείνει ένα ξενοδοχείο, από την στιγμή που θα διαπιστωθεί κρούσμα και να υπάρχει καλύτερη διαχείριση αλλά και πρόληψη όσον αφορά τις ανεπιθύμητες καταστάσεις.

Κι εδώ έρχεται το ερώτημα για το τι γίνεται στην περίπτωση που ο τουρίστας ο οποίος θα εμφανίσει κρούσμα ισχυριστεί ότι φταίει ο επιχειρηματίας- ξενοδόχος και ζητήσει αποζημίωση, ένα ενδεχόμενο το οποίο θεωρείται πολύ πιθανό κάτω από τις υφιστάμενες, δύσκολες συνθήκες.

Σύμφωνα με τους ξενοδόχους, τέτοιου είδους απαιτήσεις δεν καλύπτονται από ασφαλιστικά συμβόλαια.

Δεδομένου ότι το πρόβλημα έχει ήδη τεθεί στο τραπέζι, λύση φαίνεται ότι αναζητεί το υπουργείο Τουρισμού και σύμφωνα με τον πρόεδρο του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος κ. Αλέξανδρο Βασιλικό, έστω κι αν δεν μπορεί να αποδειχθεί ότι ο τουρίστας αρρώστησε με υπαιτιότητα του ξενοδοχείου, θα πρέπει να βρεθεί λύση για παν ενδεχόμενο και μία λογική προσέγγιση ώστε «να αποφευχθεί η φάμπρικα των αγωγών».

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ