Θεσμικοί ομιλητές και ειδικοί του κλάδου συναντιούνται στο επίκαιρο συνέδριο Ports & Rail Forum 2023. Το σημαντικό αυτό γεγονός συγκεντρώνει κορυφαίους επαγγελματίες από τον τομέα των λιμένων και των σιδηροδρόμων, παρέχοντας μια πλατφόρμα για σημαντικές συζητήσεις, ανταλλαγή απόψεων και ανάδειξη των καίριων ζητημάτων που αφορούν τον τομέα.

Το συνέδριο #porf23 διοργανώνεται από την ethosEVENTS σε συνεργασία με την Ένωση Λιμένων Ελλάδος (ΕΛΙΜΕ), την Ένωση Τραπεζικών & Χρηματοοικονομικών Στελεχών Ελληνικής Ναυτιλίας. Η συμμετοχή στο συνέδριο θα είναι εφικτή με φυσική παρουσία στο ξενοδοχείο Wyndham Grand Athens και online μέσα από το LiveOn Expo Complex, το καινοτόμο 3D εκθεσιακό και συνεδριακό κέντρο της LiveOn.

Διαδικτυακά μίλησε στους παρευρισκόμενους ο κ. Γεώργιος Ξηραδάκης, Πρόεδρος, Ένωσης Τραπεζικών & Χρηματοδοτικών Στελεχών Ελληνικής Ναυτιλίας, Ιδρυτής-Διευθύνων Σύμβουλος, XRTC Business Consultants.

Στην αρχή της ομιλίας του εξέφρασε την βεβαιότητά του ότι ο θεσμός αυτός #porf23 θα προσφέρει στην ανάπτυξη του τομέα ενώ παράλληλα επεσήμανε ότι η επιστροφή της Ελλάδας σε πλήρη κανονικότητα με την ανάκτηση επενδυτικής βαθμίδας, θα σηματοδοτήσει την είσοδο στην δεξαμενή των διεθνών κεφαλαίων, μόλις οι ξένοι οίκοι πατήσουν το κουμπί της αναβάθμισης. 

Παράλληλα τόνισε:

Η θέση της Ελλάδας της δίνει τη δυνατότητα να σχεδιάσει τον ρόλο της, καθώς αποτελεί σημαντικό κόμβο τόσο με την Κίνα όσο και την Ασία αλλά και με τις χώρες της Μεσογείου. Ας μην ξεχνάμε ότι η Ελλάδα είναι το σταυροδρόμι τριών ηπείρων και κοντά σε έναν από τους σπουδαιότερους διαύλους της ναυσιπλοΐας, τη διώρυγα του Σουέζ. Οι συνδυαστικές επενδύσεις που αποτελούν στόχο της ευρωπαϊκής πολιτικής μπορούν να αποτελέσουν κίνητρο προσέλκυσης κεφαλαίων. Οι ιδιωτικοποιήσεις των λιμένων αποτελούν επιχειρηματικό μοντέλο προσέλκυσης επενδύσεων. Ο Πειραιάς αποτελεί αναπτυξιακό μοχλό του διεθνούς εμπορίου εξυπηρετώντας περισσότερα από 24.000 πλοία ετησίως. Μετά τον Πειραιά και τη Θεσσαλονίκη ακολούθησαν ιδιωτικοποιήσεις σε Ηγουμενίτσα και Ηράκλειο, προσελκύοντας επενδυτικό ενδιαφέρον με προοπτικές και έσοδα για την ελληνική οικονομία. Ο συνδυασμός με το σιδηροδρομικό δίκτυο θα πολλαπλασίαζε τα οφέλη. Για να μπορέσει η Ελλάδα να παραμείνει ανταγωνιστική ως κέντρο εμπορίου η αξιοποίηση της γεωγραφικής της θέσης δεν μπορεί από μόνη της… Απαιτούνται στρατηγική, σχεδιασμός μακρόπνοης διαρκείας, και ο κλάδος της εφοδιαστικής αλυσίδας πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα. Αναγκαίο ένα θεσμικό πλαίσιο που θα ενθαρρύνει και θα συμβάλει στην επιτάχυνση των ιδιωτικοποιήσεων, με ενίσχυση του εκπαιδευτικού συστήματος για δημιουργία εξειδικευμένου ταλέντου στον κλάδο τις εφοδιαστικής αλυσίδας, χρηματοδότηση από τις εθνικές τράπεζες. Ας μην μένουμε μόνο στα πλεονεκτήματα της χώρας, αλλά ας προχωρήσουμε στις ανωτέρω δράσεις με πολιτικά μέτρα και να είμαστε ανταγωνιστικοί. Δεν υπάρχουν περιθώρια καθυστερήσεων, αλλά πρέπει να γίνει επιτάχυνση των διαδικασιών σε μια ιδανική -για την οικονομία- χρονική περίοδο.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ