Στο τελευταίο Panel ΙV: «Insurtech & Ψηφιακός Μετασχηματισμός» του 14ου Insurance Conference 2021 με Συντονιστή Συζήτηση τον δημοσιογράφο Γιάννη Λεοντάρη, συμμετείχαν εκλεκτοί ομιλητές.
Στο Panel ΙV μίλησαν οι κ.κ. Julio Castellón, SVP Regional Head Partnerships – LATAM, Cover Genius, Στέφανος Βερζοβίτης, Αντιπρόεδρος Δ.Σ., Εκτελεστικό Μέλος, Γενικός Διευθυντής Διοικητικών & Οικονομικών Υπηρεσιών, Α.Ε.Γ.Α. Ευρωπαϊκή Πίστη, Σπύρος Λούρος, Διευθυντής Νew Digital Business Development, E-Commerece & Consumer IOT Σ&Κ, COSMOTE, Ιωάννης Π. Τριανταφύλλου, Chief Marketing Officer, LiveOn.
Ο κ. Castellón τόνισε ότι είναι σημαντική η αλληλεπίδραση με τους πελάτες, και αναφέρθηκε για τις νέες ανάγκες που δημιουργούν οι νέες συνήθειες των καταναλωτών στον τομέα του insurtech. Εταιρείες- κολοσσοί όπως η Amazon, η Skyscanner και πολλοί άλλοι retailers περιλαμβάνουν στην διαδικασία πώλησης των προϊόντων τους πολιτικές ασφάλισης.
Ο κ. Στέφανος Βερζοβίτης, Αντιπρόεδρος Δ.Σ., Εκτελεστικό Μέλος, Γενικός Διευθυντής Διοικητικών & Οικονομικών Υπηρεσιών, Α.Ε.Γ.Α. Ευρωπαϊκή Πίστη, στην τοποθέτησή του επεσήμανε ότι: “Για εμάς είναι μία αναγκαιότητα ο ψηφιακός μετασχηματισμός. Η αλλαγή κουλτούρας και σκέψης των εργαζομένων αποτελεί την βάση μας. Μία διαδικασία που τρέχει παράλληλα με το χτίσιμο των αναγκαίων υποδομών. Παρέχουμε ένα από τα καλύτερα portal της αγοράς στον συνεργάτη και τον πελάτη μας. Μία retail εταιρεία, όπως η Ευρωπαϊκή Πίστη, με πάνω από μισό εκατ. πελάτες, προσφέρει όλη την πληροφορία που ενδιαφέρει τον κάθε χρήστη. Πέραν από αυτό ο πελάτης μπορεί να δει συνδυαστικά προϊόντα. Πίσω από όλα αυτά έχουμε επιστρατεύσει την τεχνητή νοημοσύνη και το machine learning. Πιστεύουμε τους ανθρώπους. Το ασφαλιστικό προϊόν θα πωλείται από τους ανθρώπους μας, αλλά έχουμε και την αρωγή της τεχνολογίας. Το elearning απευθύνεται σε συνεργάτες, πελάτες και εργαζόμενους της εταιρείας, μέσω του οποίου περνάμε μηνύματα, νέα κουλτούρα. Σίγουρα η τεχνολογία έχει βοηθήσει σε νέα προϊόντα. Ο κλάδος μας είναι έτοιμος για το επόμενο βήμα.
Ο κ. Σπύρος Λούρος, Διευθυντής Νew Digital Business Development, E-Commerece & Consumer IOT Σ&Κ, COSMOTE έκανε λόγο για μία νέα εποχή. “Ο κορωνοϊός οδήγησε στην ψηφιοποίηση. Ζούμε στην εποχή της πληροφορίας. Ο πελάτες ζητάει την πληροφορία επί παντός επιστητού. Άρα εκτός από την ψηφιακή εποχή, περνάμε μία ζωή της ενημέρωσης και της διαφάνειας. Είναι προφανές ότι όλοι οι κλάδοι οφείλουν να είναι έτοιμοι για αυτήν την εποχή. Η Cosmote αρκετά χρόνια πριν εντάξαμε την ψηφιοποιήση. Στα app της Cosmote και της Whats Up έχουμε πάνω από 9 εκατομμύρια επισκέψεις τον μήνα, προσεγγίζοντας στατιστικά της διεθνούς αγοράς.
O κ. Ιωάννης Π. Τριανταφύλλου, Chief Marketing Officer, LiveOn μίλησε για την καινοτόμο ψηφιακή πλατφόρμα επιχειρηματικής επικοινωνίας που ήδη έχει φιλοξενήσει πάνω από 100 events μέσα σε έναν χρόνο.
H LiveOn απέκτησε τρία πρόσωπα: Ως κλασσική συνεδριακή πλατφόρμα, εκθεσιακή πλατφόρμα και ως επιχειρηματικό κέντρο. Παρέχει ασφάλεια, ευελιξία. Μπορεί κάποιος να χτίσει το επιχειρηματικό περιβάλλον και να το προσαρμόσει. Πρόκειται για ένα ευέλικτο εργαλείο που δίνει λύσεις. Με την τεχνογνωσία του Ομίλου σε συνέδρια και εκθέσεις και με την εμπειρία της ομάδας χτίστηκε μία πλατφόρμα για να διευκολυνθούν οι πελάτες μας. Με την ίδια φιλοσοφία προχωρήσαμε στο LiveOn business centers. Ψηφιοποιούμε την καθημερινότητά μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε αναλυτικά όλες τις πληροφορίες για την LiveOn