Πρακτικές hackathon επιστρατεύει η Virgin Atlantic, ώστε να πετυχαίνει να προσφέρει τους πελάτες της μοναδικές εμπειρίες, οι οποίες πολλές φορές αποτελούν ιδέες των ίδιων, ανέφερε στο Customer Experience Conference της KPMG, ο κ. Matt Webster Senior Customer Experience Manager, Virgin Atlantic Airways.

Ο ίδιος επεσήμανε ότι οι παροχές στην πτήση συνεχώς εξελίσσονται, ενώ τόνισε ότι ο μικρός σχετικά αριθμός αεροσκαφών (περί τα 40) που διαθέτει η εταιρεία, βοηθάει στον έλεγχο και την εφαρμογή αυτών των εμπειριών.

Ο κ. Gaurav Saini, Principal Scientist/Senior Perfumer, Procter & Gamble, αναφέρθηκε στην δημιουργία μοναδικών εμπειριών για τον πελάτη, μέσα από την αρωματοποιία. Όπως επεσήμανε, η P&G έχει δικό της τμήμα αρωματοποιίας, πράγμα εξαιρετικά σπάνιο. Το τμήμα αυτό δημιουργεί αρώματα που όχι μόνο δημιουργούν ευχάριστη αίσθηση, αλλά ξυπνούν μνήμες και δημιουργούν συνδέσμους.

Ο κ. Γιώργος Παπαδόπουλος, Επικεφαλής Τμήματος Customer Solutions, Novartis, ανέφερε ότι στόχος της εταιρείας είναι η συμβολή στην αναμόρφωση -αναβάθμιση του συστήματος υγείας, προκειμένου να βελτιωθεί η εμπειρία του ασθενή.

Η εταιρεία προτίθεται να προτείνει συγκεκριμένες λύσεις, που θα συνδέονται με συγκεκριμένα μέτρα στην λειτουργία του νοσοκομείου, τα οποία επίσης θα μπορούν να υποστηρίξουν στην εφαρμογή τους.

Όπως τόνισε, οι φαρμακευτικές εταιρείες είναι πλέον και solutions providers, προς το στόχο της αναβάθμισης της εμπειρίας του ασθενή.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ