Επενδύσεις της τάξης των 85-100 εκατ. ευρώ ολοκληρώνει την τρέχουσα χρήση η Lidl Hellas, προγραμματίζοντας για την επόμενη χρήση (1/3/2019 -28/2/2020) νέο επενδυτικό πλάνο ύψους 100-120 εκατ. ευρώ. Το μεγαλύτερο μέρος των επενδύσεων κατευθύνεται στην οργανική ανάπτυξη της εταιρείας (νέα καταστήματα, μετεγκαταστάσεις, ανακαινίσεις).

Σύμφωνα με όσα ανέφερε χθες ο πρόεδρος της διοίκησης της Lidl Hellas κ. Ιάκωβος Ανδρεανίδης, στο περιθώριο της εκδήλωσης για τα 20 χρόνια παρουσίας της αλυσίδας στην Ελλάδα «εκτός από τις ανακαινίσεις/μετεγκαταστάσεις των καταστημάτων έως το τέλος της χρήσης θα λειτουργήσουν δύο νέα σημεία σε Λάρισα και Θεσσαλονίκη, ανεβάζοντας τον αριθμό του δικτύου σε 223 από 221 σήμερα». Το επόμενο έτος αναμένεται να λειτουργήσουν δύο ακόμα καταστήματα, ανεβάζοντας το δίκτυο στα 225 σημεία. Επίσης, προβλέπεται η ενίσχυση της γκάμας των προϊόντων με 250 νέους κωδικούς, το 50% των οποίων να είναι ελληνικά προϊόντα και το 30% προϊόντα ψυγείου. Σημειώνεται ότι σήμερα η εταιρεία διαθέτει 2.300 κωδικούς. 

Αναφερόμενος στη πορεία της Lild κατά τη τρέχουσα χρήση, ο επικεφαλής της αλυσίδας ανέφερε ότι κινείται ανοδικά, ενώ ερωτηθείς για το αντίκτυπο από την επανενεργοποίηση του δικτύου της πρώην Μαρινόπουλος ο ίδιος σημείωσε ότι «ήταν μικρότερο του αναμενόμενου».

Στο ενδεχόμενο ύπαρξης ενδιαφέροντος από πλευράς  της αλυσίδας να προχωρήσει σε κάποια εξαγορά ο κ. Ανδρεανίδης ήταν αρνητικός σημειώνοντας ότι «εμείς επικεντρωνόμαστε στην οργανική μας ανάπτυξη στον άξονα ενός βιώσιμου μοντέλου ποιότητας με ελεγχόμενα λειτουργικά έξοδα».

Στο πλαίσιο της απολογιστικής παρουσίασης αναφέρθηκε ότι στα 20 χρόνια παρουσίας της στην Ελλάδα, η Lidl Hellas έχει υλοποιήσει συνολικά επενδύσεις ύψους 1,3 δισ. ευρώ, με τη συνολική συνεισφορά της εταιρείας να αντιστοιχεί στο 0,4% του ΑΕΠ ξεπερνώντας τα 697 εκατομμύρια ευρώ. Αντίστοιχα, η συνεισφορά στα φορολογικά έσοδα, αποτιμάται στα 264 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία πέρα από το δίκτυο των 221 σημεία διαθέτει και 5 logistic centers, ενώ έχει αναπτύξει συνεργασία με 2.893 εγχώριους προμηθευτές.

Την επετειακή εκδήλωση πλαισίωσαν με μουσικό πρόγραμμα η Συμφωνική Ορχήστρα Νέων του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης (MOYSA) και ο Νίκος Πορτοκάλογλου, που έχει γράψει τη μουσική για διαφημιστικές καμπάνιες της εταιρείας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ