Εντυπωσιακές μάχες και συναρπαστικό θέαμα παρακολούθησαν όσοι βρέθηκαν στον Ιππόδρομο Αθηνών στο Μαρκόπουλο για τον 3ο γύρο του ΕΚΟ Racing Dirt Games.

Τόσο οι διεκδικητές της νίκης στις κατηγορίες των 600 κ.εκ. και των 750 κ.εκ. για τις χωμάτινες φόρμουλες, όσο και οι συμμετέχοντες στην ατομική χρονομέτρηση, σημείωσαν εξαιρετικές επιδόσεις. Φυσικά, οι αγώνες Rallycross είχαν την τιμητική τους, με τους οδηγούς να μονομαχούν ρόδα με ρόδα σε ημιτελικούς και τελικούς μέχρι τη γραμμή του τερματισμού.

Στην πολυπληθέστερη κατηγορία των 600 κ.εκ., η νίκη κατέληξε στα χέρια του Γιώργου Ζυμαρίδη και της La Base Team Greece, μετά από μία εξαιρετική εμφάνιση του περσινού κατόχου του Επάθλου. Ο 39χρονος οδηγός, επικράτησε τόσο στο γκρουπ του ημιτελικού που συμμετείχε, όσο και στον μεγάλο τελικό. Μάλιστα, τελευταίος είχε δραματική εξέλιξη, αφού οι οδηγοί χρειάστηκε να ξεκινήσουν τρεις φορές! Την πρώτη ο Τάκης Καϊτατζής που νωρίτερα είχε περάσει στον τελικό σπρώχνοντας το Kamikaz 3 μέχρι την γραμμή του τερματισμού, είχε μία σφοδρή έξοδο με αποτέλεσμα ο αγώνας να διακοπεί.

Ευτυχώς, ο ταλαντούχος Έλληνας οδηγός βγήκε χωρίς το παραμικρό πρόβλημα από τη χωμάτινη φόρμουλα του, γεγονός που αποδεικνύει τα υψηλά στάνταρ ασφαλείας των συγκεκριμένων κατασκευών. Τη δεύτερη παρουσιάστηκε πρόβλημα με τα φώτα εκκίνησης, με την τρίτη εκκίνηση να αποδεικνύεται και φαρμακερή.

Ο Ζυμαρίδης κατάφερε να στρίψει πρώτος στην Κ1, ενώ ο Παναγιώτης Ρουστέμης με το Kamikaz 3 της Planet Kartcross Team Greece πλασαρίστηκε 2ος μπροστά από τον Στέφανο Καμιτσάκη με το Speedcar XΤrem της Speedcar Motul Team Greece.

Οι τρεις τους ξέφυγαν, με τον Ζυμαρίδη να ανοίγει ελαφρώς τη διαφορά του και επιλέγοντας στον προτελευταίο γύρο να περάσει από το joker lap κατάφερε να σημειώσει την πρώτη του φετινή νίκη. Την ίδια ώρα, πιο πίσω οι Ρουστέμης και Καμιτσάκης είχαν τη δική τους μάχη, με τον οδηγό του Kamikaz 3 να αντέχει στην πίεση και να ανεβαίνει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, μπροστά από τον οδηγό της Speedcar. Πιο πίσω, οι Σπύρος Ράπτης με ακόμα ένα Kamikaz 3 και ο Μιχάλης Τακιδέλης με το Speedcar XTrem πάλεψαν ρόδα με ρόδα για την 4η θέση, η οποία κατέληξε στα χέρια του Ράπτη.

Ο τελευταίος πραγματοποίησε αυτό το Σαββατοκύριακο μία από τις καλύτερες του εμφανίσεις στο θεσμό, κατακτώντας επάξια και την πρώτη θέση στο Έπαθλο Ιδιωτών. Αξίζει να σημειώσουμε, ότι εκτός τελικού έμειναν τόσο ο Γιάννης Χεκιμιάν με το Speedcar XTrem, όσο και ο Άρης Ιαβέρης με το Kamikaz 3, οι οποίοι εχθές είχαν εντυπωσιάσει στα προκριματικά.

Ο πρώτος έχασε πολύτιμες θέσεις στην πρώτη στροφή τις οποίες δεν κατάφερε να ανακτήσει, ενώ ο δεύτερος τέθηκε εκτός αγώνα πολύ νωρίς μετά από έξοδο. Βέβαια, πρέπει να σημειώσουμε ότι τα αποτελέσματα στην κατηγορία είναι προσωρινά, αφού εκκρεμεί ένσταση του αγωνιζόμενου με το Νο3 προς τον αγωνιζόμενο με το Νο1.

Στην κατηγορία των 750 κ.εκ. η πρώτη θέση ήταν υπόθεση των Παναγιώτη Αποστόλου και Χαράλαμπου Γαζετά, αμφότεροι με Speedcar XTrem. O Αποστόλου κατάφερε να στρίψει πρώτος στην Κ1 μετά την εκκίνηση και να μείνει μπροστά από τον Γαζετά. Με σταθερή οδήγηση και πολύ καλό ρυθμό άνοιξε τη μεταξύ τους διαφορά.

Ο περσινός επαθλούχος στην κατηγορία, ο Γαζετάς, προτίμησε να μπει πρώτος στο joker lap, αλλά ο Αποστόλου με εξαιρετικό γυρολόγιο κατάφερε να επικρατήσει περνώντας από το joker στον τελευταίο γύρο, σημειώνοντας έτσι την πρώτη του φετινή νίκη. Πιο πίσω, ο Γιώργος Βασιλάκης με το La Base RX-01 κατάφερε να ανέβει στο τρίτο σκαλί του βάθρου σημειώνοντας πολύ καλούς χρόνους και δείχνοντας εξαιρετική βελτίωση στις επιδόσεις του.
Στον αγώνα της ατομικής χρονομέτρησης, συμμετείχαν και οι οδηγοί στην κατηγορία Νέων! Για ακόμα μία φορά, ο Κωνσταντίνος Τακιδέλης με το Speedcar XTrem κατάφερε να αναδειχθεί ταχύτερος πιστοποιώντας το εξαιρετικό του ταλέντο.

Όμως, ο Αχιλλέας Χριστοδούλου με το La Base RX-01 σημείωσε αντίστοιχες επιδόσεις, παρουσιάζοντας και αυτός από τη μεριά του εξαιρετικά σημάδια βελτίωσης. Τρίτος, ακολούθησε ο νικητής του διαγωνισμού της ΕΚΟ Racing από τον αγώνα του PICK της Πάτρας, Γιάννης Καρδαμάκης.

Ο νεαρός οδηγός προσαρμόστηκε άμεσα στις απαιτήσεις του Speedcar XTrem και δεν ήταν μακριά από τους σαφώς πιο έμπειρους αντιπάλους του. Την ίδια ώρα, στα αυτοκίνητα ο αγώνας ήταν προσωπική υπόθεση των Νίκο Χρέππα με Peugeot 106 Rallye και Αριστείδη Μαυραγάνη με Toyota Corolla, με τελικό νικητή τον πρώτο.

Κάπως έτσι, ο 3ος γύρος του θεσμού πέρασε στην ιστορία, με τους πρωταγωνιστές του ΕΚΟ Racing Dirt Games να έχουν ήδη ανανεώσει το ραντεβού τους για την πίστα της Χαλκίδας. Εκεί, το Σαββατοκύριακο 19 – 20 Οκτωβρίου θα δώσουν την 4η φετινή μάχη της χρονιάς, αυτή τη φορά αντίπαλοι με το χρονόμετρο, αφού ο αγώνας θα διεξαχθεί σύμφωνα με τους κανονισμούς της ατομικής χρονομέτρησης.

Ο θεσμός το 2019 τρέχει με την premium βενζίνη EKO Racing 100 και με τα φτερά του Red Bull, ενώ τον υποστηρίζει η Citroen. Χορηγός τεχνολογίας είναι η Garmin, η Racecraft είναι χορηγός εξοπλισμού, η COSMOTE TV καλύπτει το θεσμό τηλεοπτικά και το περιοδικό 4ΤΡΟΧΟΙ είναι χορηγός επικοινωνίας

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ