Εκ προοιμίου γνωστό, πως το εγχείρημα ενίσχυσης της Aegean Airlines θα κατέληγε να αποτελέσει αφορμή πολιτικής αντιπαράθεσης.
Tι όμως πραγματικά συμβαίνει;
  1. Ενίσχυση ύψους 120 εκατ.€  από το Δημόσιο- στο πλαίσιο απόλυτα συμβατής με το ευρωπαϊκό προηγούμενο- με πρόνοια για ανταλλαγή (μετοχών/δικαιωμάτων) σε ορίζοντα 5ετίας.
  2. Συμμετοχή ιδιωτικών κεφαλαίων, δηλαδή υφιστάμενων μετόχων ή εισόδου και νέων εάν όντως προκύψει ενδιαφέρον από τρίτους επιχειρηματίες.  Ενδεχόμενο, πολύ πιθανό, αλλά δεν είναι της παρούσης.
  • Στα 9 δισ. € υπολογίσθηκε η βοήθεια, που έλαβε η Lufthansa από το Γερμανικό Ταμείο Οικονομικής Σταθεροποίησης (WSF).

Το πακέτο αφορούσε παροχή 6 δισ.€ για την ανακεφαλαιοποίηση της Deutsche Lufthansa AG (DLH) και κρατική εγγύηση επιπλέον 3 δισ. € ως ξεχωριστή συνδρομή του Βερολίνου.  Η συμμετοχή του βασικού μετόχου; Του billionaire Heinz Hermann Thiele…ουδεμία σχέση με τις πλευρές Βασιλάκη, Λασκαρίδη, Κωνσταντακόπουλου κ.α

  •    Έτερη περίπτωση, διάσωση AirFrance/KLM, με άμεση συνδρομή των 2 πλευρών.  Από 2,4 δισ.€ σε τραπεζικά δάνεια με εγγυήσεις και 1 δισ € σε απευθείας δάνειο.
   Αυτά τα ολίγα, για αρχή, γιατί πολλές ανακρίβειες ακούστηκαν από τους γνωστούς αιώνιους πολέμιους του ιδιωτικού τομέα…

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ