Της Κυρέλας Πέτρου

Εκτός από μαγειρική, η κρίση έμαθε στους Έλληνες και να μαστορεύουν, αποτελώντας μία δραστηριότητα που έφερε ανάπτυξη τους τζίρους των επιχειρήσεων DIY (Do It Yourself), οδηγώντας τις σε νέες επενδύσεις, με τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης της οικονομίας.

Οι δύο μεγαλύτερες αλυσίδες της συγκεκριμένης αγοράς, Praktiker και Leroy Merlin, προχωρούν και ολοκληρώνουν τις επόμενες επενδυτικές κινήσεις τους, που για τη μεν πρώτη αφορά την δημιουργία νέου μεγάλου καταστήματος στην Ανθούσα, στο οποίο θα φιλοξενεί και το πρώτο b2b center στην Ελλάδα και για την δεύτερη, κάθοδο στο κέντρο της πόλης, με το πρώτο της κατάστημα που θα εκτείνεται σε 3 επίπεδα.

Οι δύο εταιρείες διατηρούν δίκτυο από 15+5 καταστήματα, οι πωλήσεις των οποίων το 2016 απέφεραν συνολικό τζίρο της τάξης των 274 εκατ. ευρώ.

Πολύ σύντομα, η Leroy Merlin θα λειτουργήσει ένα ακόμα, πιο κεντρικό κατάστημα από αυτό στην Κηφισίας (Μαρούσι), στο κτήριο της εταιρείας ανάπτυξης ακινήτων Δάκων στην Λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας 112 στην Αθήνα. Το ακίνητο, που από το 2005 παρέμενε αναξιοποίητο, -ύστερα από απόφαση του Ε’ Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας βάσει της οποίας δεν επιτρέπεται η δημιουργία πολυκινηματογράφου-, σύντομα θα είναι πλήρως λειτουργικό.

Η Leroy Merlin έχει προχωρήσει στην μακροχρόνια μίσθωση του ακινήτου, εμβαδού 35.000 τ.μ., από την Δάκων, με στόχο την ανακατασκευή και λειτουργία ενός νέου καταστήματος της αλυσίδας. Θα είναι το μοναδικό της Leroy Merlin που θα αναπτύσσεται σε τρία επίπεδα. Θα είναι συνολικής επιφάνειας 6.000 τ.μ., θα διαθέτει 300 θέσεις πάρκινγκ και η λειτουργία του θα δημιουργήσει 130 άμεσες θέσεις εργασίας.

Το κατάστημα στη Βασιλίσσης Σοφίας στηρίζεται στο σκεπτικό που οδήγησε τους Γάλλους να δημιουργήσουν κατάστημα στο κέντρο του Παρισιού στην συνοικία Beaubourg.

Σε ό,τι αφορά την Praktiker, διευρύνει το δίκτυο καταστημάτων της, το οποίο πλέον θα αριθμεί 16 καταστήματα πανελλαδικά, και ταυτόχρονα εξελίσσει το τμήμα Β2Β  δημιουργώντας το πρώτο B2B Center της στην Ελλάδα. H εταιρεία υλοποιεί επένδυση ύψους 4 εκατ. με τη δημιουργία «διπλού» καταστήματος συνολικών χώρων πώλησης 10.500 τ.μ.

Τα εγκαίνια προγραμματίζονται στις αρχές Μαΐου και θα δημιουργηθούν συνολικά 100 νέες θέσεις εργασίας.

Το κατάστημα και το B2B Center θα βρίσκονται στο Εμπορικό Κέντρο «Emporium Plaza» Ανθούσας (πρώην εκθεσιακό κέντρο). To νέο κατάστημα, διαμορφώνεται σύμφωνα με το νέο concept που πρόσφατα εφαρμόστηκε  στο κατάστημα του Ταύρου και θα είναι ένα από τα μεγάλα καταστήματα Praktiker.

Η δημιουργία του πρώτου B2B Center του δικτύου, έρχεται ως συνέχεια της ευρύτερης B2B στρατηγικής ανάπτυξης της Praktiker. Μέσα από έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο έκθεσης 2.000 τμ., το B2B Center στόχο έχει να καλύπτει τις ανάγκες των επαγγελματιών παρέχοντάς τους εξειδικευμένες λύσεις.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ