Δεδομένου, ότι μέχρι και χθες το απόγευμα, δεν υπήρχε η παραμικρή νύξη κύκλων του ΤΑΙΠΕΔ για το ενδεχόμενο (νέας ) παράτασης στην διαδικασία διάθεσης του 67% του μετοχικού κεφαλαίου του Οργανισμού Λιμένος Αλεξανδρούπολης, οι “Ψίθυροι”
πηγαίνουν by the book.
Περιμένουμε , δηλαδή, την Πέμπτη, να υποβληθούν οι οικονομικές προσφορές των 4 σχημάτων που διεκδικούν το λιμάνι , με τον κατακόρυφα ενισχυμένο στρατηγικό ρόλο.
“Καρφί” και στο…μάτι των πολιτικών της Τουρκίας, όπως φάνηκε από τον νέο γύρο δηλώσεων τους, τελευταία.
  1.     Black Summit από κοινού με EGA Group και ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ,
  2.     Ομιλος Κοπελούζου (Cameron)-Goldair- Bollore ( ; ),
  3.     Quintana Infrastructure & Development και
  4.     ΟΛΘ,
Τα μέχρι στιγμής προγνωστικά “φωτογραφίζουν” το σχήμα, που φέρεται να έχει το προβάδισμα.
  • Το ενδιαφέρον των ΗΠΑ προφανές (και στα ύψη), τα συμφέροντα τεράστια (συνεκτιμώντας την προοπτική παράκαμψης του Βοσπόρου μέσω σιδηροδρομικής σύνδεσης με Μπουργκάς/Βουλγαρία), ενεργειακά (LNG, κ.α) και όχι μόνο συνθέτουν το σκηνικό της διεκδίκησης.
Παρά το γεγονός ότι ο ΟΛΑ δεν είναι εισηγμένος σε Χρηματιστήριο, ένα από τα κριτήρια συνεκτίμησης θα είναι και η βάση υπολογισμού μέσω χρηματιστηριακής αξίας των εισηγμένων ΟΛΠ (στα 375 εκατ.€) και ΟΛΘ (στα 243,9 εκατ.€).
Συμπτωματικά (ή όχι), η αποτίμηση του ΟΛΠ βαίνει μειούμενη, σταθερά το τελευταίο 6μηνο.
Χθες η μετοχή του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς ΟΛΠ διόρθωσε σε νέο χαμηλό 52 εβδομάδων.
Ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης βρίσκεται σε τεράστια απόκλιση από το κόστος κτήσης της SouthEurope (10 ευρώ/μτχ) και της τελευταίας αύξησης ποσοστού της Belterra (2 ευρώ/μτχ).

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ