Η Ελληνική εταιρεία email marketing και αυτοματισμού, η οποία έχει ήδη καταλάβει τον κόσμο του email marketing.

Με εφαλτήριο τη χρονιά 2012, οι Παναγιώτης Μελισσαρόπουλος και Γιάννης Ψαρράς είδαν το “κενό” που υπήρχε στην ευρωπαϊκή αγορά σε ό,τι αφορούσε το κομμάτι του email marketing, παρατήρηση η οποία οδήγησε στην ίδρυση της Moosend, της “all-in-one” marketing πλατφόρμας, όπως αυτοπροσδιορίζεται.

Από τότε έως και σήμερα, η πλατφόρμα έχει κερδίσει τις εντυπώσεις μικρών εταιρειών αλλά και παγκόσμιων κολοσσών, όπως είναι η Dominos, η Vogue αλλά και οι Ogilvy και Gucci.

Τι μπορεί όμως να προσφέρει η Moosend σε μια επιχείρηση; Και πώς μπορούν οι δυνατότητες αλλά και το κόστος της να νικήσουν τους “μεγάλους” παίκτες;

Εύκολο και γρήγορο email marketing και marketing automation

Σε αντίθεση με πολλές από τις email marketing πλατφόρμες του σήμερα, η Moosend δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να δημιουργήσουν email newsletters και όχι μόνο, χρησιμοποιώντας τη βιβλιοθήκη με έτοιμα templates ή τη φαντασία τους και μόνο, χωρίς να απαιτείται γνώση κώδικα ή σχεδιασμού.

Εκτός όμως από αυτό, η πλατφόρμα δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να χρησιμοποιήσει ιδιαίτερα εργαλεία αυτοματισμού, μέσω μεθόδων όπως είναι οι τεχνικές και οι παράμετροι segmentation, personalization και A/B testing.

Αξιόπιστες Landing Pages (Σελίδες Προσγείωσης/Προορισμού)

Εν γένει, οι landing pages είναι ένα πάρα πολύ επιτυχημένο και, πλέον, απαραίτητο συστατικό του inbound marketing. Η Moosend αναγνώρισε αυτή την ανάγκη και “έχτισε” έναν editor που δίνει τη δυνατότητα στον κάθε χρήστη, αρχάριο είτε προχωρημένο, να δημιουργήσει με ευκολία τη δική του landing page.

Και εδώ, ο χρήστης μπορεί να χρησιμοποιήσει τα έτοιμα templates, ενώ βασικό στοιχείο τους είναι ο ελάχιστος χρόνος που χρειάζονται για να “φορτώσουν”, καθώς επίσης και τα διάφορα στοιχεία που μπορεί να προσθέσει κανείς κατά τον σχεδιασμό, όπως πχ τα countdown timers.

Τέλος, με επιπλέον δυνατότητες, όπως τη χρήση Google Analytics και των custom made γραμματοσειρών, η Moosend κατάφερε να δημιουργήσει και να παραδώσει στο κοινό ένα εργαλείο που ξεχωρίζει.

Ανταγωνιστική και ευέλικτη τιμολόγηση

Η τιμή της πλατφόρμας αυτής είναι ένας από τους παράγοντες πίσω από την επιτυχία της, αφού είναι οικονομική, όσο είναι και αξιόπιστη.

Οι τιμές ξεκινούν από τα $10 (περίπου 9€) και μετρούν τους “μοναδικούς” subscribers, μη λαμβάνοντας υπόψιν τους unsubscribers, ενώ υπάρχει και δωρεάν πλάνο, το οποίο παρέχει τις περισσότερες από τις δυνατότητες της πλατφόρμας.

Φυσικά δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί το φιλικό και εύκολο User Interface, η εξυπηρέτηση πελατών, η οποία είναι πάντοτε διαθέσιμη μέσω chat, email ή τηλεφώνου και βέβαια η πλήρης συμμόρφωση της εταιρείας με τα όσα ορίζει το GDPR.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ