H Great Exhibitions διοργάνωσε με επιτυχία και φέτος την συμμετοχή σημαντικών Ελληνικών επιχειρήσεων που ξεχωρίζουν για τα ποιοτικά προϊόντα τους στην μεγαλύτερη έκθεση ιδιωτικής ετικέτας της Ευρώπης. H PLMA πραγματοποιήθηκε από τις 31 Μαΐου έως τη 1 Ιουνίου 2022 στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας και την επισκέφτηκαν περισσότεροι από 14.000 αγοραστές από 120 χώρες και φιλοξένησε συνολικά 2.500 εκθέτες από 70 και πλέον χώρες. 

Η Great Exhibitions ξεχώρισε για την υψηλή αισθητική της και τον άρτιο σχεδιασμό των περιπτέρων, που αποτέλεσαν πόλο έλξης εκατοντάδων επισκεπτών. Οι εκθέτες έμειναν ικανοποιημένοι τόσο από την ποσότητα και την ποιότητα των επαφών που πραγματοποίησαν, όσο και από την άρτια οργάνωση και εξυπηρέτηση του συνόλου των αναγκών της συμμετοχής τους πριν και κατά την διάρκεια της έκθεσης, με αποτέλεσμα να έχουν έρθει ήδη σε προχωρημένες εμπορικές συζητήσεις και αρχικές παραγγελίες, όπως οι ίδιοι δήλωσαν. Παράλληλα σημαντική ήταν και η στάση των αγοραστών, καθώς στήριξαν την έκθεση για μία ακόμη χρονιά, αποδεικνύοντας γιατί είναι η σημαντικότερη του κλάδου της ιδιωτικής ετικέτας. Ιδιαίτερα θετικό ήταν το κλίμα αισιοδοξίας και ενθουσιασμού μέσα στο οποίο έλαβαν χώρα τα χιλιάδες Β2Β meetings και τα ημερήσια workshops.

Mέσω της Great Exhibitions συμμετείχαν μεγάλες εταιρείες του κλάδου τροφίμων και ποτών, όπως ΑΦΟΙ ΜΕΝΕΞΟΠΟΥΛΟΙ – ΧΑΒΕΛΑΣ ΖΑΓΟΡΙΣΙΟ ΦΥΛΛΟ – ΡΑΦΤΕΛΗΣ ΠΡΩΤΟΥΛΗ ΕΕ – NOVAFOOD – ΚΟΛΥΜΠΑΡΙ – ΑΦΟΙ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗ – ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΔΟΥΚΙΔΗΣ – KOUTSODIMOS WINERY – ΛΑΤΖΙΜΑΣ – ΓΙΩΤΗΣ ΑΕ – ΒΑΜΒΑΛΗΣ ΤΡΟΦΙΜΑ ΑΒΕΕ κ.α. Ξεχώρισαν τα γαλακτοκομικά και το τυρί, τα μπισκότα, το ελαιόλαδο, οι ξηροί καρποί, τα δημητριακά, οι μπάρες δημητριακών, το παστέλι, τα γλυκίσματα, οι γκοφρέτες, ο χαλβάς και τα προϊόντα από ταχίνι, τα κρασιά κ.α.

Η ιδιωτική ετικέτα βρίσκεται σε ανοδική πορεία. Στις αρχές της κρίσης του COVID-19 πολλά επώνυμα καταναλωτικά προϊόντα εξαφανίστηκαν από τα ράφια των καταστημάτων λόγω του πανικού που επικράτησε για πιθανή έλλειψή τους – κάτι που όντως οδήγησε σε αυτήν. Μερίδα των αγοραστών, που δεν έβρισκε τις προτιμώμενες μάρκες της, στράφηκε σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και για διάφορους λόγους παρέμεινε εκεί. Το γεγονός ότι τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας είναι συχνά φθηνότερα από τα branded προϊόντα έχει βοηθήσει στη διατήρηση των πωλήσεών τους, καθώς οι οικονομικά ασθενέστεροι καταναλωτές προσπαθούν να διαχειριστούν καλύτερα το διαθέσιμο εισόδημά τους.

Αυτά τα δύο πλεονεκτήματα —η υψηλή διαθεσιμότητα και η χαμηλή τιμή— έχουν κάνει τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας πολύ πιο ελκυστικά για τους καταναλωτές κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19. 

Η αλλαγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών ωφελεί και τους λιανοπωλητές, καθώς η ιδιωτική ετικέτα είναι συνήθως πιο κερδοφόρα για αυτούς. Επιπλέον, αν μια ιδιωτική ετικέτα είναι υψηλής ποιότητας, μπορεί να δημιουργήσει αφοσιωμένους αγοραστές και να γίνει ένα καλό εργαλείο στα χέρια του λιανοπωλητή, προκειμένου και αυτός με τη σειρά του να αποκτήσει αφοσιωμένους καταναλωτές.

To ενδιαφέρον για προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αυξάνεται σταθερά τα τελευταία χρόνια και γι’ αυτό η ομάδα της Great Exhibitions έχει επενδύσει στην διοργάνωση εκθέσεων ιδιωτικής ετικέτας. Επόμενη μεγάλη διοργάνωση στον κόσμο της ιδιωτικής ετικέτας είναι η PLMA Chicago η οποία θα πραγματοποιηθεί 13 – 15 Νοεμβρίου 2022 στο Σικάγο των Ηνωμένων Πολιτειών. 

Για περισσότερες πληροφορίες για το σύνολο των εκθεσιακών και άλλων δράσεων της Great Exhibitions ανά τον κόσμο, μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα μας www.greatexhibitions.gr.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ